Wednesday, November 14, 2012

Kemah Keming Ustaz Azhar | Astro OASIS


Kepada yang masih tak tahu...Astro OASIS telah menayangkan rancangan Kemah Keming bersama Ustaz Azhar Idrus... Waktu tayangan dia adalah seperti berikut...

SELASA 13 NOVEMBER 2012(EPISOD 1) - 7:30MLM DAN 11MLM(ULANGAN EPISOD 1)
RABU 14
NOVEMBER 2012 - 6:30PAGI(ULANGAN EPISOD 1) DAN 10:30PAGI(ULANGAN EPISOD 1)

RABU 14 NOVEMBER 2012(EPISOD 2) - 7:30MLM DAN 11MLM(ULANGAN EPISOD 2)
KHAMIS 15 NOVEMBER 2012 - 6:30PAGI(ULANGAN EPISOD 2) DAN 10:30PAGI(ULANGAN EPISOD 2)

KHAMIS 15 NOVEMBER 2012(EPISOD 3) - 7:30MLM DAN 11MLM(ULANGAN EPISOD 3)
JUMAAT 16 NOVEMBER 2012 - 6:30PAGI(ULANGAN EPISOD 3) DAN 10:30PAGI(ULANGAN EPISOD 3)
(Tertakluk pada Astro OASIS)

Haaa... masih sempat lagi tu... dua hari lagi... hari nie dan esok... bagi peminat Ustaz Azhar Idrus...rasanya memang dah tahu dah rancangan nie...bagi yang tak tahu... sila la tengok.... Bagi yang suka mengutuk dan mengeji Ustaz Azhar nie..... Boleh la tengok juga...kot-kot la timbul sikit kesedaran dalam diri tu... Kalau tak nak tengok pun takpe... tak paksa pon... Cuma rugi la kan... rancangan nie untuk tiga hari je.... lepas nie tak tahu la bila pulak nak ada....:)

Untuk pengetahuan....kemah keming tu bermaksud "Sangat kemas"... atau maksud secara konsep tajuk rancangan nie ialah... "Pemantapan" atau "Pengukuhan".... Sama penggunaan dengan bahasa Kelantan... Pahang dok? he he

Aku tahu...ramai haters Ustaz Azhar nie... lagi-lagi yang anti-Terengganu dan anti-Kelantan.... dan jugak penyokong kuat satu parti tu.... alahai.... Setau aku...Ustaz Azhar tak menyokong mana-mana parti secara semberono je....Kalau betul...dia sokong..kalau bertentangan dengan agama...dia tolak... jadi tak perlu la nak parti memparti yer.... Dan aku pun tak faham kenapa timbul anti dekat orang Trengganu dan Kelantan nie... Kita sama je.. Dalam satu negara kot.... Kata 1Malaysia...kann..:)

Berdiri bersama atas dasar satu agama....satu bangsa... Ops.... satu agama je sudaaa.... Bangsa tak penting sangat... sebab berlainan bangsa pun boleh je nak berdiri bersama... atas dasar satu agama....Iaitu agama Islam yang suci murni nie... :)

3 comments:

Masmira Masri said...

smlm tgk dah kemahkeming ni mmg best giler....suka tgk bila majlis ilmu mcm ni penuh jer...tp bengang dgn astro yg tayang sekejap sgt....ilmu agama mcm ni lah kena tayang lama....

do follow me back ok http://myaleo.blogspot.com/2012/09/open-house-ibu-bangsar.html

Penjejak Mimpi said...

bro wacana, cari jugak maksud "kemah keming" nih.. semalam layan rancangan ni kepala otak dok pikir maksudnya.. nasib baik dah tahu.. time kasih :)

aizamia3 said...

baru tau maksud kemah keming tu.. ;) tq bro..

rasa tak puas tengok sebab setengah jam je siarannya.. tapi Alhamdulillah sekurang-kurangnya dapat menambah ilmu yang ada..

Ping your blog