Tuesday, April 5, 2011

Lisa Surihani Menang Lagi!!!

Selepas aku biarkan blog aku belayar selama beberapa jam berkenaan entri INI... maka aku berikan keputusan nya pada hari ni.... Jeng..jeng..jeng.... Ni la keputusannya....

LISA SURIHANI menang dengan majoriti besar!!!

 
Tak caye....tengok komen-komen dekat entri INI.. Aku tak tipu der.....huhuhu.

Tahniah Lisa Surihani.... tak sia-sia aku buat entri citer aku dengan dia di SINI.... ha ha ha.

Siap ada ucapan ringkas kat aku tau....tengok gambar kat bawah..hahaha


Jangan percaya....Aku....tipu-tipu lagi...hihihi

7 comments:

Isteri Encek Bard said...

like lisa, sangat comel

Unknown said...

fanatik lisa surihani ni..hehehe...tapi malam abph tu dia sweet kan?

mcm ni lah said...

kalo diberi pilihan antara lisa dan heliza helmi dah tentu saya pilih heliza helmi, contoh muslimah yg cantik dan bijak, mesti ramai yg setuju dgn saya sambil angkat tangan mcm usop wilca :)

Browacana said...

mcm ni lah: Fanatik Heliza ey?? Hehehe

s.y.a.r.q said...

lisa surihani mmg sgt2 sweet :)

mcm ni lah said...

fanatik tu tak de lah sangat selalu layan page heliza helmi pandai dia layan peminat,.

Nurul Atiqah said...

lisa comel :)