Friday, February 3, 2012

Gosip Khairul Fahmi (Apek) Muncul Lagi!! Kali nie Dengan Sape Yer...


Alih-alih mesti ada gosip hangat pasal si Khairul Fahmi nie.... Kali nie yang terbaru sempena 2012.... Tahun lepas dah dipenuhi kisah-kisah hangat dia dengan gosip-gosipnyer... Kali nie ada lagi gosip terbaru...Dikatakan sudah berpisah dan bersama dengan orang lain pulak!!

Ha ha ha...ade-ade aje si Apek nie.... Aku pun dah naik pening dah... Kenapa la takde gosip macam si Safee Sali tu... Satu lagi macam si Nazmi Faiz (link).... Gosip dier...Mungkin bermain di Cardiff City (link)... kan sedap tu...Dari duk popular dengan gosip cenggini.... Baik popular sebab usaha dan kejayaan dalam kerjaya bola sepak tu... 

Main dah power... Tapi kenapa kehidupan sosial yang dibangkitkan.... Aduuuh.... Apek....Apek.... Adakah anda dijadikan mangsa gosip atau memang anda seorang yang suka bersosial sampai timbul gosip-gosip nie.... Jangan jatuh karier anda sebagai pemain berkaliber tanah air sudah la.... Wahai enchek Khairul fahmi....

Kalau gosip jadi imam masjid ker.... berkahwin dengan seorang wanita lulusan pengajian agama ker... Kan sedap didengar tu....hihihi.... Ni gosip-gosip yang tak enak.... Dengar citer...gadis baru pilihannya sampai sanggup putus tunang! Ye ker?? Aku tak nak masuk campur..... Tak tau betul ke tak beb....

Apa yang penting.... Nasihat ikhlas dari aku.... sebagai peminat bola sepak tanah air...peminat bola sepak Red Warrior.... Sebagai kawan seagama.... Udah-udah la tu.... Fokus dekat karier tu Apek.... Kepada yang suka bergosip... berilah nasihat berguna kepadanya... Semoga Apek terus sukses di bidang bola sepak... Dan jangan hanyut dengan kehidupan sosial...Harap ni semua khabar angin jer....

4 comments:

Cik Pulau said...

entah.. malas dah nak pikir dan bergosip sal sume ni.huhu

zahidahwahid said...

hurm... susah kalau glamour ni, semua benda orang nak ambik tahu.....

Munnafendy said...

muak pulak baca nama dia... =P

FatinFirdaus said...

sy xsuka kat apek ni.. menymph gila.. ~_~

Ping your blog