Wednesday, April 11, 2012

[Video ] Bila Si Anak Membebel

Sesape yang penah tuku [tuam] baby tu..... Mesti tau kan macam mane.... Tuku nie bagus untuk baby.... Boleh buang angin dalam perut baby tu... Boleh kurangkan kembung perut baby.... Tapi baby tak semestinyer suka bila dituku nie..... Macam anak aku nie... Siap membebel lagi....Bebel care dia la kan...he he he


Haaa... tengok....nak tuku pun susah.... Ni kire ok la.....Membebel macam nie jer...selalunyer siap nangis-nangis... Kesian jugak tengok dier....Tapi bila dah siap....Boleh senyum-senyum la pulak...Pandai berpolitik nie... he he..... 

Ni la rutin harian aku dan isteri.... Lepas mandikan si Izz nie... Kitorang tuku perut dia... tapak kaki..... dan belakang... kawasan kemaluan sikit-sikit...nak elakkan kena uluran... Budak-budak sekarang ni senang kena uluran... Kitorang buat macam nie dua kali sehari... Lepas siap bertuku macam nie....komfem tido... Kalau hujung minggu....dengan mak ayah dia sekali tido kat sebelah...he he he..

P/S: Hidup bila ada anak....Semuanya untuk si anak jer... :)

1 comment:

Hidayati Mohamed said...

Kiutnyer Ya Allah. Suke tengok dier kecek Jeman. Hehehehe