Thursday, October 13, 2011

Pesta Buku Di MAEPS, Serdang

Siapa sangka...buku atlas yang selalunyer berharga RM50 ke atas dapat dibeli dengan hanya RM20 ke bawah... Dan jugak buku-buku novel omputeh yang selalunyer berharga RM30 ke atas dapt dibeli dengan harga RM8!! Sape yang suka baca buku... Lebih lagi buku omputeh.... Sila la berkunjung ke Pesta Buku di MAEPS, Serdang... Murah dan sangat-sangat la berbaloi!

Aku baru pegi petang tadi... Mula-mula tak terfikir pun nak beli apa-apa buku... Dan aku ingat kecik jer pesta buku nie...Sekali biler sampai tu...hah...ambik kau.. Dua jam aku stuck kat situ! Banyak giler buku yang menarik hati...

Sekotak buku berada di tangan...huhu
Aku nie bukan ler ulat buku okay... Cuma ada ler buku-buku yang ada kene mengena dengan apa yang aku minat dan jugak wife aku minat... Maka melekat la kitorang kat situ.... Nak tengok buku apa aku beli... Ni haa... yang bawah tu buku wife aku beli... Untuk anak aku nanti pun dah ader...hihihi...

Ni Buku aku pilih..

Ni buku untuk wife dan baby boy..hehe
Buku-buku yang aku beli ni....yang paling mahal hanya la RM20 sahaja... yang warna biru tu haa... yang paling murah aku beli... majalah Pregnant tu...RM3 jer... Semuanya harga lingkungan tu la.. Dari serendah RM3...hingga la RM60. Yang harga Rm60 tu....buku Atlas Dunia yang besarnya sama besar dengan meja makan budak...ha ha ha...

Aku nak beli buku novel jugak sebenarnya... Tapi aku nie jenis tak suka sangat novel-novel nie... lagi-lagi omputeh.. Tapi ada la yang aku nak beli....Tapi oleh sebab bajet aku tak berapa mengizinkan...maka aku terpaksa la menahan nafsu membelinyer...he he he..

Agak-agak berapa harga buku nie...:)
Bagi sesape yang suka baca novel omputeh...Baik korang pegi beli cepat-cepat... Banyak buku-buku yang dikategorikan dalam The Best Seller..Kirenyer buku-buku yang bagus dan terkenal la... yang sempat aku ingat...Buku New Moon... Pirates of Caribbean... The Chasing Storm... Dan lain-lain....

Kategori yang ada dekat Pesta Buku di Maeps tu... Cooking ader... Children ader... Novel.... Photography... Biography... Fiction... Dan macam-macam lagi la... Sememangnya...kebanyakan yang datang...komfem berkotak-kotak la bawak balik... Nak buat macam maner... murah giler bai.....

P/S: Rasa macam nak pegi lagi je esok... huhuhu

5 comments:

Sheila Adziz said...

wow.. bestnyer... mesti rasa semua nk beli... hehehe

Fiizya Aurora said...

best!! rugi tak pi...saya dah pergi juga..kwn2 yg biler lagi?? jom beramai2...

Cik Pulau said...

kalau cik pulau la..
tempat utama yg dituju..
mesti novel...
hahahaha

Jobless Girl said...

banyak buku yang on sale.

aizamia3 said...

wah.. menarik.. ;)
tapi apakan daya mampu tengok je kat sini.. tak larat nak berjalan bagai buat masa ni..