Monday, October 24, 2011

Video : Ini baru betul-betul hero hindustan!!

Dalam duk mencari ilmu dan hiburan dalam facebook...aku ternampak la satu video yang di link oleh member aku nie..... Dier cakap video Tamil... Bes....kalah Sivaji The Boss tu....Kalah Padiyappa... So, aku layan la video nie... Tapi sayangnya....member aku tu tersilap...ni video hindustan ler....

Jadi aku compare la dengan citer-citer si Shah Rukh Khan.....Ermm....memang bes citer pendek nie.... This is the real Salman Khan! Ha ha ha..... Tengok la video nie sampai habis... Kalau betul-betul nak tau kenapa dia nie sepatutnya jadi hero seantero dunia!


Amacam? Sape setuju dengan aku....sila LIKE entri nie dan share ke wall facebook korang... Takpun dalam Twitter korang.... Ini baru HERO SEJATI!!

P/S: Renung-renungkan la...:)

2 comments:

cik panadol said...

wah!! terbaik punye movie la...
i love salman khan...i love pappu!!!

Unknown said...

kadang cerita tamil lebih best dari hindustan yg lebih pada aksi seksi-seksi shaja..