Monday, October 17, 2011

Video Manusia Kejam Giler !! Takde Nilai Kemanusiaan Langsung!

Aku tergamam dengan video nie.. Video seorang budak dilanggar van dan kemudiannya digilis dengan sengaja tanpa rasa belas kasihan... Yang paling sedih...orang yang lalu-lalang... Boleh buat bodo ajer!! Biar betol woi.... Takkan depa tu tak sedar ada budak kene langgar nie.... Astaghfirullah..... Korang tengok la sendiri.....


Walaupun dalam bahasa Cina....chong cheng chong cheng... sepatah kata pun aku tak faham.... tapi dari video tu pun dah cukup dah..... Nasib baik ada makcik tu... kalau tak...sumer buat bodo je kot.. Takkan sampai tahap tu hilangnya nilai kemanusiaan depa semua tu? 

Bagi yang paham bahasa Cina tu...tolong terjemah... aku rasa pengacara tu pun mengutuk tindakan segelintir yang tak nak tolong tu... Sekurang-kurangnya... tolong call ambulan pun dah ok... Ni tak... siap buat bodo dan langsung tak pandang.... 

P/S: Harap kat Malaysia takde la jadi cam gini...

5 comments:

taoslayerz said...

giller la...mmg kejam...tak sanggup tao nk tengok lagi sekali..

mary ann ;) said...

ya allah. kejamnya.

mcm mana dorg boleh buat tak nampak je nie????

harap2 kat sini xde org yg tak ada hati perut mcm nie. sedihnya tengok. T_T

Fazreen Misbae said...

ya Allah..tak sanggup nk tgk..sian gila bdk kecik ni..

Fila Lane said...

kesiannya... huhuu... nak nanges... ya Allah... sakitnya dia... camne lori ngan org2 tu bleh jadi bodoh sampai camtu skali ha???? tak berhati perut.... kesian sgt2... xsanggup nak tgk sampai abes... huuhuhu...

cik pulau said...

insyaAllah..
kat Malaysia ni masih ada belas kasihan..huuhu

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785