Tuesday, October 25, 2011

Bila Bro Wacana Tak Sabar Nak Jadi Papa....

Dalam 3 bulan lagi... Kalau ikut tarikh yang diberikan pihak doktor...Aku akan timang anak pertama pada bulan Februari tahun depan... Tarikh pun comel jer.... 12-02-2012. Tapi tak semestinyer tarikh tu kan... Kira kene bersedia sebulan lebih awal la kot... Tapi aku dah tak sabar dah nie!! He he he.....

Haritu keluar pegi shopping mall.... Setiap kedai jual barang baby aku dan wife masuk...Beli nyer takde la sangat...Tapi survey harga barang.... Ada yang dah dibeli...ada yang planning nak beli...ada jugak nak beli tapi fulus tak cukup...he he... Duit gaji sekarang ni...kumpul untuk si baby jer.. Tuan empunya badan tak merasa pun sekarang nie..

Dalam duk survey tu...akhirnya aku terjumpa satu romper baby yang dicari-cari aku selama nie... Rompers Arsenal !! Ha ha ha....Bakal anak aku nie bakal anak lelaki... So sesuai sangat la dengan sukan bola sepak kan...Dan aku pulak minat si kelab Arsenal... Tak kisah la Arsenal kalah ke...menang ker... Possesion football atau Tiki Taka Football tetap di hati.... Janji jangan kene enam bijik di tempat sendiri sudaaa.....ha ha ha...


Haaa..... Tu ler romper arsenal yang aku dah beli.... "Me and Daddy Support Arsenal". Tu ler tag line baju nie...hihihi.. Khas untuk anak aku yang bakal lahir nie.... Jangan disokong kelab lain sudaa....memang bising la rumah aku nanti...Poning ler mummy nyer nanti tengok kerenah anak dan ayah...ha ha ha

Excited giler bila dapat tau baju rompers Arsenal nie dah sampai ke rumah...Opss... terkantoi beli online jer..he he he. Ok...ok....survey di kedai...baju nie agak mahal... Dalam harga RM29~35 sehelai... Tapi aku dapat dari online... RM20 je sehelai... Tambah posting dalam RM6 je... Haaa.....Murah la kan...Kain dier lembut.. sejuk....

Sesape nak jugak rompers macam nie.... tak kisah la Arsenal ker...Manchester United ke...Chelsea ke...Liverpool ker... Boleh cuba bertanya dekat Si Kecil Mummy yer... Dekat situ ada jual romper cenggini... Cuma tak tau bila dia nak upload gambar nie... Tapi kalau nak...tanya je... Boleh dapat dengan harga RM20 sehelai... Tambah posting RM6... Boleh nego lagi... Rompers untuk 3-6month, 6-9month, dan 9-12month... :)

P/S: Aku pun dapat dari Si Kecil Mummy jer.... hihihi

10 comments:

nunana said...

wahhh.. comel3!
tak sangka awak yang beli..heee..

atuk said...

Assalamualaikum PW

sehati sejiwa dengan baby yg akan lahir..

Wassalam

Anonymous said...

reaksi normal bila dpt ank pertama :
very excited!
best kan :)

mcm kakak sy,dpt 1st baby..
kalau boleh hari-hari dia nk shopping brg utk si kecil je.
dh tak pikir brg sendiri dah masa tu.
tp,sy sndri tgk..rasa mcm...
duh! bahagia nya lah haii..!

suha said...

so sweet hehe tetibe terasa nk anak gak..moga tuhan cepatkan jodoh cik suha lalala haha nak anak!(^_^)


leh tak nnti wacana jr. jadi ank agkat cik suha?hehe

Anonymous said...

comel jep kan... hehehe.. x sabar jugak nak shopping untuk my baby... excited!! hehe...

Ayen... said...

semoga semuanya berjalan lancar dan selamat bergelar papa...

Anonymous said...

Blh tgk bola sama2 hubby. Arsenal big fan. Nama ank dah ada?

Unknown said...

PW.. bile due? wahhh syioknyeee!!

Unknown said...

wahwah seronoknye die, tahniah yee

Zuha said...

lame x singgah...tau2 dah mau jadi bapa...harap2 sume berjalan lancar ye... :)

http://mat-jungle.blogspot.com/