Tuesday, May 22, 2012

Nazmi Faiz Sah Ikat Kontrak Bersama SC Beira Mar


Memang sah Nazmi Faiz akan bermain di Eropah dengan kelab divisyen 1 Portugal, SC Beira Mar selepas Nazmi Faiz menandatangani kontrak selama 3 tahun bersama kelab itu.... Maknanya Nazmi akan berkelana selama 3 tahun di Portugal...

Kelab SC Beira Mar bukan calang-calang kelab....kerana kelab nie sedang bersaing dalam liga yang sama bersama kelab terkenal seperti Sporting Lisbon, Porto dan lain-lain.... Nampaknya bakat Nazmi Faiz sememangnya diakui peringkat antarabangsa.....Tak sia-sia aku panggil dia Permata Bola Sepak Negara...:)

Nah....sekarang baru ramai yang nampak kan.....Pemain kita sebenarnya mampu bersaing di luar negara jika diberi peluang.... Ramai yang berbakat pada usia muda....tetiba hilang bila umur semakin meningkat... Nie kerana mungkin banyak faktor yang dah diterangkan di SINI (link)....

Tahniah buat Nazmi Faiz.... Semoga skill dan corak permainan nya semakin mantap dan membantu Malaysia mengorak langkah lebih jauh dalam arena bola sepak antarabangsa..... Kembalikan zaman kegemilangan negara kita suatu masa dulu.....

P/S: Bakal jutawan kedua selepas Safee Sali...:)

4 comments:

Huda said...

fUHH, cayalah nazmi, Tahniah!! Bangga la..

duan said...

Safee Sali pon kalah ni..nilai kontrak dia takde didedahkan ke? dorang mesti bayar nazmi euro kan?

~Cebagoo Market~ said...

CONGRATES NAZMI ! We will pray for you from here, GOOD LUCK BRO~

View our full product list: http://cebagoomarket.blogspot.com/2012/04/cebagoo-market-product-list-and-info.html

sissyira said...

salam...

senang je nak kaya kan :)


di jemput joint contest syira :

http://www.sissyira.com/2012/05/contest-2-kata-kata-indah-sticky-post.html

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785