Thursday, September 15, 2011

Lelaki Perempuan Berdua-duaan di Bilik Adalah Perkara Biasa? | Dialog Kisah Benar

Ni aku sedut kisah benar (kot?) dari status member aku di FB....  Member aku tu tengah cari housmate baru...Maka dia pun buat la iklan di facebook dan jugak di kawasan perumahan kot... Member aku nie pempuan... Maka ada la sorang yang berminat nak jadi housemate dier.... Nama olok-olok dalam citer nie... Aku bagi Minah la kot... 

Minah : Assalamualaikum.... Ini Nisa ( Pun bukan nama sebenar) ker?

Nisa: Waalaikumussalam...Ye saya... Sape nie ek?

Minah: Saya Minah, berminat nak masuk rumah tu... Rumah tu macam mana yer?

Nisa: Oooh.... Elok la tu... (Baik nie...Siap bagi salam lagi..memang sesuai la jadi housemate aku gamaknya). Ermm...rumah nie ada tiga bilik.... Sekarang nie ada satu bilik kosong... Kalau berminat... Bolehla duduk di bilik tu...


Minah: Bilik tu besar tak?

Nisa: Besar la jugak...siap dah ada almari, katil, meja solek... Sebab tuan empunya dulu malas nak bawak skali barang tu...dier kire tinggal jer.

Minah: Waa......bagusnyer... Kirenyer muat la untuk dua orang ek?

Nisa: Dua orang? Sape sorang lagi? adik ker?

Minah: Tak lah...... boyfriend I... Ermm.. ok la kalau gitu... Kire jadi la ek...

Nisa: Boypren? Boypren ke suami?

Minah: Boyfriend kak.... Takper...kami dah selalu tinggal bersama... Boleh yer kak? Kire Jadi la kan..

Nisa: TAK JADI!! (Hampeh tol... selamba badak dier jer nak bawak boypren...huh)

Memang dah jadi trend ke tidur bersama pasangan walaupun tak kawin lagi??? Kalau betul la macam nie.... teruk giler... Apa nak jadi nie.... Oh yer.... citer nie memang sah dari sumber orang Melayu!

7 comments:

cik Beskod said...

alahai xkan nak jdi mcm kat barat kot adoi.. dimana ketimuran mereka nei???

kebaratan sudah

Kami@Saya said...

ish3..penyumbang maksiat ini semua..dunia dah jadi mcm2 pun x sedar lagi..

Kami@Saya said...

ish3..penyumbang maksiat ini semua..dunia dah jadi mcm2 pun x sedar lagi..

mOoN said...

huhuhuhu... kawan moon pun ada sorang cam ni... baru bertunang diorang kira dah boleh tido sama... isk!! hampeh tol!

iyan shazlind said...

hmmm macam2 hal la skrg ni

Saiazuan said...

teruk tul! nama islam.. tp lifestyle western..

Pn.Mieza Fadzly said...

wah sukakaki dorang jer kan..kuan ajar!!dah bt dosa nak ajak orang lain tanggung sama plak~

Ping your blog