Exabyte

Monday, December 12, 2011

Akon Nyanyi Lagu Hindustan | Ra One

Tengah duk layan astro ZEE....tetibe dengar lagu hindustan terbaru....lagu terbaru dalam citer terbaru Shah Rukh Khan yang bertajuk Ra-One... Aku pun tak tau citer nie pasal aper.... Tapi lagu dier best! Dan yang peliknya... aku dengar macam suara si Akon jer.....ha ha ha... Cer dengar la kalau korang tak caye... Lagu bertajuk Chamak Challo....


Kan??? Suara Akon kan?? Haaa.... Akon pun dah boleh cakap hindustan dah.... Sebelum nie Akon penah berduet dalam lagu arab... Kali nie dia nyanyi lagu hindustan la pulak... Lagu melayu bile ek...hihihi
Aku tak bagi video klip asal...just lagu jer aku letak...sebab video klip die tak berapa sesuai bagi sesetengah golongan... penari die seksi sangat! Kain sari dah jadi seluar pendek...pe cer nie....Sumer nak bagi pendek.... Semua nak dedah... Nie mesti ramai yang carik dalam youtube nie nanti....haish....

Citer nie macam bes... Tapi tajuk tu agak suspicious jugak la bagi aku.... Takpe...pasal tajuk dan citer dier...kene tengok dulu...baru boleh komen... Sebab mengikut hipotesis aku... Ra di situ diambil dari nama Tuhan Mesir....dan One tu macam bermaksud satu.... Maknanya menjadi Tuhan yang Satu...

Kalau nak pikir positif.... Shah Rukh Khan cuba nak bagitau yang tuhan ada satu jer.... Tapi kenapa guna Ra? Tak guna nama Allah jer... hmm...Mungkin nak bagi gempak kat tajuk kot... Tu anggapan awal jer... kene tengok citer nie dulu nak dapatkan kepastian.... Dah macam citer superhero je aku tengok.... Mungkin takde kaitan langsung pasal konspirasi mind control....Bukan obses...tapi setiap benda yang dibuat mesti ada maksud tersendiri....kan? huhuhu

P/S: Lagu tu best... cuma tak tau ape maksud chamak chalo tu...hihihi...

No comments:

Ping your blog