Sunday, December 11, 2011

Buat Seks Dalam Lif

Macam-macam la zaman sekarang nie kan.... dalam lif pun boleh buat 'projek'... Dah takde tempat lain ker nak buat... Lif bukan direka untuk buat seks ler! Lif nie direka untuk senang korang nak ke tingkat rendah ke tingkat tinggi.....atau tinggi ke rendah..... Sistem alternatif supaya tak guna tangga! Nie tak...ade ke guna untuk buat tuuu....


Penat-penat je si pencipta lif reka benda nie... Tapi si pengguna pulak salah gunakan lif yang dicipta tu... Dah la menggalakkan lemak-lemak berkumpul di badan... Buat pulak benda tak senonoh... Alahai... Siap ada notis lagi nie.... Ni haa notis dier.... Tapi notis nie bukan di Malaysia okay! Kat Malaysia tak tampal notis... Depa pasang CCTV jer...pastu masukkan dalam 3GP! he he he..


Kepada yang mengharapkan dapat tengok gambar-gambar si pelaku.... Takde di blog nie yer.... he he he... Ini bukan blog porno... Ini blog nasihat... Nasihat dan memberi buah fikiran kepada pembaca umum..... Kepada pasangan kekasih yang belum kahwin.... Korang dilarang buat seks!! Kahwin dulu!! Tapi kalau dah kahwin pun...nak buat tu.....jangan pulak dalam lif!! Nampak benor kurang mental...atoi yai...

P/S: Kalau ada isu terkini yang rasa nak dikongsi, sila emelkan di asey007@gmail.com..:)

2 comments:

luqman zakaria said...

aiyoo..sempat je buat bende x senononononoh dalam lif!!

deen azmee said...

hohoho.. siap ada notis lagi tu.. gile2..