Wednesday, December 14, 2011

Aku Maafkan Kamu |Jamal Abdillah ft. Malique

Dalam duk kalut nak mengajar kelas ari nie... sempat jugak berehat bersama Coklat-coklat yang aku beli masa pi Langkawi aritu.... Dalam rehat selama sepuluh minit nie... aku nak share dengan korang lagu yang menjadi peberet aku nie... Lagu Aku Maafkan Kamu nyanyian Jamal Abdillah dan Malique...


Lagu nie aku paling suka sebab liriknya.... Aku nie jenis yang lebih suka hayati lirik kalau lagu melayu... Kalau lagu omputeh tu....aku layan music die jer... he he... Kalau korang hayati lirik lagu nie.... Aku rasa mungkin ramai masyarakat Malaysia sekarang nie yang terasa kot... he he he...

Apa-apa pun... Lagu nie cukup pakej bagi aku...lirik best...mendalam dan mencucuk ke tengah-tengah hati bagi sesapa yang terkena... Dan irama lagunya pun best.... Bagi aku la kan... aku bagi 5 star!! :D Tu pendapat aku okay.... Jangan nak marah lak bagi yang tak setuju tu....hihihi...

P/S: Kena hati-hati nak layan lagu sebab baby pun dengar jugak sekarang nie...:)

7 comments:

inna_risna said...

nak dgrlah dulu lagu nie...

atuk said...

Assalamualaikum PW

semalam dengar kat radio kereta...ok


ps: banyakkan mengaji...khas untuk baby

Wassalam

Browacana said...

@atuk: sedang diusahakan...:)

AdyBudika said...

sedap kot lagu neh!!!!

Unknown said...

salam zirah Incik PW

adik kata lagu ni kelakar... xtahulah

Unknown said...

lagu ni memang daboommm!! kejap je dah menjuarai carta hot fm!!! hehe

nurkaloi said...

mula mula dgr cm kelakar
lama lama dgr mkin syok pulak kann