Sunday, January 29, 2012

Juara Anugerah Juara Lagu Ke-26 | Awan Nano Dari Hafiz!


Dalam duk berehat-rehat sambil makan cempedak dari kampung..... Aku dan wife layan la rancangan tv3... Ooo....Anugerah Juara Lagu ke-26 rupenyer.... ha ha ha. Tak ingat la pulak kan.... Dah bukak tu...layan je la... Dan keputusannya...HAFIZ JUARA!! 

Inilah keputusannya:
Juara Lagu : Awan Nano dari Hafiz

Pemenang Tempat Kedua : Beribu Sesalan dari Tiga Suara

Pemenang Ketiga : Karma dari Faizal Tahir

Persembahan Terbaik : Kisah Hati dari Alyah

Vokal Terbaik : Awan Nano dari Hafiz

Ramai yang berpuas hati dengan keputusan tahun nie kot.... tengok semua status dekat facebook.....sumer penuh dengan senyum tawa jer.... Ok la tu kan..... Tapi satu je menarik dalam AJL tahun nie.... Sebab fesyen Hafiz sempoi habis!!
Tak payah pakai toksedo....tak payah make up lebih-lebih... tak payah pakai seksa meksa sampai nak jalan pun payah...... Pakai baju t-shirt dengan seluar track sudaaaa!! Tak pakai selipar pulak tu.... Ha ha ha.... Tahun lepas menang dengan baju kurung....Tahun nie pakai t-shirt round neck jer..... Aku harap jadi trend la lepas nie yer.....Fesyen lelaki paling popular.....Baju round neck dan selaur track ajer!!! Baru sempoi....hehehe

P/S: Tak payah ikut trend fesyen melampau barat tu... Fesyen Hafiz sudaa...:)

2 comments:

Rozuan Ismail said...

tahniah hafiz!!

memang layak menang!!

grawwrbabe. said...

menilai lagu yg mempunyai maksud tersndri.. i love dis song so much !

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785