Tuesday, January 17, 2012

Kem Kepimpinan Di Hutan Puchong | Kesian Blogger Femes...

Dari Ahad [15 Januari 2012] hingga Khamis [19 Januari 2012] nie.. Kolej aku ada buat kem kepimpinan khusus untuk mencari pelapis bakal peneraju kolej untuk tahun depan..... Tempat di hutan Simpan Puchong... Memang menarik....tertarik.... kau memang tembam la katakan.... Aku sediakan sedikit sebanyak gambar-gambar depa semua...termasuk la gambar si blogger femes nih....Sape yer?

Dalam barisan...aktiviti pertama...

Khemah...

Kerjasama memasak... Master Chef bai...:)
Sikit je aku sempat tangkap.... Sebab kamera cikai je nih... banyak gambar tak jadi... So aku upload gambar yang menjadi jer.... gambar-gambar nie ditangkap pada hari pertama depa masuk hutan... Hari Isnin... Sebab hari Ahad hanya dibuat dekat kolej jer.... dan gambar bawah nie aku rasa korang kenal kot.... he he he..

---------------------------------------------
----------------------------------
--------------------------------
----------------------------
------------------------
--------------------
---------------

-------
-----
----
---
--
--


Ava cadabra!! Fuuuh!! [tetiba api muncul!!....Ok...tipu jer..]

Nama ciptaan resepi saya ialah.....Hanya SI DIA saje yang tau....hehe
Ok....dah dah.... sikit sikit sudaaaa...... Kalau nak tau dia masak apa... kenela tanya dia nanti... he he he.... yang penting... aku rasa masakannya menjadi! Terer tuu..... Ok... tak leh puji banyak-banyak... Nanti laen jadinyer...-_-" 

Untuk hari keduanya... aku akan cuba ambik gambar banyak-banyak....Kalau ada kesempatan...aku buat entri lagi....:)

P/S: Dia tak kenal pun aku..... maksud aku mungkin dia kenal aku...tapi tak tau aku juga seorang blogger! Shhhhh......Biarkan... :)

3 comments:

My MiRa said...

Ok lepas rindu tgk pic ni...

cik Es ღ said...

hutan simpan upm kt puchong kan?

dah penah pegi time bakti siswa upm :)

efa nur said...

waahhh..seronoknye..hehe :)



Zack Zukhairi ^^

Ping your blog