Monday, January 30, 2012

Rahsia Kejayaan Awan Nano Hafiz


Bagi yang nak menggondol juara nie....bukannya senang beb..... mesti ada rahsianya.... mesti ada caranya... Mesti ada gayanya..... Contohnya.... Tengok macam mana Djokovic kalahkan Rafael Nadal tempoh hari.... mesti ada usaha dan rahsia di sebalik kejayaan..... tengok macam mana pelajar SPM boleh semua A dalam keputusan SPM.... Mesti ada rahsianya..... Sama jugak dengan rahsia kejayaan di sebalik Awan Nano dari Hafiz AF nie.....

Nak tau rahsianya? Mesti la nak kan.... Kalau tak takde la dibukaknyer entri nie..... Ok.... Rahsia dia mestilah sesuatu yang dirahsiakan.... Dan tidak boleh diberitahu orang lain..... So....... Kekal dirahsiakan la kan.... ha ha ha..... Adakah ini troll?? Hihihi....

Tak....tak... ada.... ada... Tapi biar rakan sekolah aku je citer.... Ini dier rahsia di sebalik Awan Nano Hafiz tu....


Amacam? Ermmm....rakan sekolah tapi tak pernah jumpa pun... Sebab dia sekolah lain....aku sekolah lain...Senang citer... kawan jauh-jauh tapi tak kenal pun... Lagi senang citer... Tak berkawan la! Aku sama sekolah dengan Fizo Omar jer.... huhuhu... Ok.... Itulah rahsianya.... he he he....  Selamat bergelak ketawa....

P/S: teringat lagu gula-gula nano nano bila cakap pasal awan nano.. Sape tau lagu iklan tu? =)

4 comments:

kakchik@ella said...

baru beli gula-gula Nano-Nano kat Mydin USJ aritu.

Citarasa Rinduan said...

nano..na...na...no..
na..na..no..

hahhahaha.. suka bab jenaka, apapun tahniah hafiz

♥ Asma ♥ said...

vdeo ni lawak :D

cik kiwi's said...

hahahahahaha..seriusssss r klakarrr!!!