Tuesday, March 22, 2011

Aku Sudah Kembali.....

Setelah sekian lama aku berkelana di Kelantan...maka akhirnya setelah hampir separuh purnama berada di kampung halaman..... aku kembali ke Selangor dan kembali membuat entri di blog aku ini.... Apa khabar semua blogger? :)

Entri ini menunjukkan entri sudah tidak auto publish lagi... aku sudah kembali.... lama giler aku tak bukak blog aku..... visitor pun dah berkurangan.. maklum ler.....aku tak sempat nak menyapa semua yang berkunjung ke blog aku... harap dimaafin dong..... he he he

Banyak idea yang aku kumpul semasa di kampung.... Esok aku akan start mengepost semua idea-idea tu.... Malam ni sekadar intro dulu..... Harap korang tetap sudi berkunjung blog aku yer... Aku ni bukan otai blogger lagi.... Sekadar blogger di pingitan jer..

Ok lah.... aku nak start bace-bace semua komen-komen rakan-rakan.... nak tengok sape yang sudi berkunjung dan sudi mengaktifkan blog aku..... Huhuhu

5 comments:

nadiem sharmz said...

la ore klate ruponyo....rindu kapong weh...huhuhu

Cik Pulau said...

wohooo.. sudah kembali..
wat balik gapo dari kelate tow??

ada dodol tuk cik pulau tak?? lalala~

abadi romeo said...

Red Warrior rupanya...guano demo..

Luqman Zakaria said...

laaaa!sep kito blako!!haha~

arepnakbebel: hah? nak duduk pon kena bayar?

Areyoudys said...

as salam..

haha~
set2 qlate ghuponya.
baru teman tau~
red warrior~
oh~ teman baru laei singah tengok entri baru. memang hot!
hot!
hot!

mentang2 teman single lagi~
dok tunjuk pict hot! tu.

sob2..
haha