Tuesday, March 1, 2011

Seremban...

Hari ni aku kene menyetelkan lagi kerja-kerja untuk sanding aku.... Dah tak cukup tangan dah rasa nih.. Sampaikan aku dah tak dapat fokus untuk master aku...untuk blog aku. Sume entri biase-biase je sekarang. Master pulak dah agak tersangkut dah. Berkecamuk fikiran aku sekarang.

Tapi aku kene setelkan ni dulu.. event dah dekat. dah masuk bulan 3 nih. Aku harap dapat setel la lepas ni.

Banyak lagi nak kene buat..... Hari ni mungkin sehari suntuk aku di Seremban. Dari Seremban mungkin turun ke Nilai jap. Haritu dah g dah..... Dah rasa macam tempat keje aku untuk outstation sekarang di Seremban dah..hahaha.

Ok la geng....nak g dah.... Chawww!!

3 comments:

iManAzRaf said...

sanding?? bile? hehe.. kepochi gile.
pe pun, semoga semuanya berjalan lancar.. insyaAllah.. =)

sicKo^ said...

sesibuk2 ko pun, sempat lagi ko update blog ni, kan..

BRO_MONDAY said...

bro wacana : uik, yu x kawen lagi? ingat kan dah,,,adehhh~ apa² pun selamat bersanding lah ye...tapi bila? jeng..jeng..jeng...

koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "Join Bloglist Ujang9897"
2.New Entry "Hujan Sangat Lebat Pagi Ini !!!"