Wednesday, March 2, 2011

Pembunuh Bersiri di Selangor...

SERDANG - Seorang pembunuh bersiri yang amat dikenali kelihatan sedang cuba membunuh di sini. Gambar sempat ditangkap untuk maklumat lanjut. Gambar ini ditangkap sejurus sebelum dia menikam mangsa... Saksikan.....

.................................................Buffering.....................................................
.....................................Buffer lagi daa.......................................


................................Internet slow kot..................................

..............................Okeh....dah 70%...............................

.........................Inilah dia............................

.............................

.............

"Tolong! Tolong!" Kek berkata....





Mangsanya yang merupakan sebijik kek chocolate strawberry telah terbelah ditikam olehnya sebelum dipotong kecil-kecilan... Dia juga telah memakan kek itu dengan lahapnya sambil diperhatikan oleh penduduk setempat.... Walaupun begitu...sebelum memakannya...tetap dibaca Bismillah dulu....bagus jugak pembunuh ni rupenyer..... Mangsa iaitu kek itu didapati masih ada lagi di dalam peti sejuk..... - Pembawa Wacana.

P/S: Nak buat bloglist tak lama lagi.....so...nantikan la yer....masukkan blog aku ni di bloglist korang..takut-takut terlepas peluang ni...:D

8 comments:

Eda said...

"pembunuh yang kejam!!"..kata kekk itu..haha

kek besday ke tu?

gadis oren said...

waaa sgt2 kejam , sian kt kek kerana menjadi mangsa . huhuhuhu

mamawana said...

keknibal betoiii...

SoLy SoLicious said...

gila suspen..heee

cik pulau said...

ade da gaya nak jadi pembunuh bersiri tu..
hahaha.. ^^,

kella said...

hehehhe.. mati terus! :)

yatie's EPISODE said...

wahh. kejam sungguh pembunuh tuh! bahaha :p

shah-kayrul said...

mangsa kekejaman.....tapi memang sedap la tengok

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785