Thursday, March 24, 2011

Madu yang Takde Rasa...

Sepanjang aku merentas dunia ni... mengembara dari hujung dunia ke hujung dunia yang lain..(hahaha.....luar Malaysia pun tak penah jejak...) Aku masih terkejut dengan hasil penemuan aku nih..... madu yang tak de rasa...

Madu ni susah nak jumpa.....sesetengah golongan jer.... sebab dia melibatkan tempat yang terpilih jer.... Kanak-kanak tak mungkin jumpa madu ni.... Orang tua jarang-jarang..... hanya golongan baru kahwin je dapat merasa...... Madu ni ialah....

 ~~~~~~~
 ~~~~~~
 ~~~
~~
~
~





"Berbulan MADU"

He he he...... saje boring tunggu kawan datang ambik nih..... nak bergerak ke Pulau..... Tapi da satu nak mintak pertolongan kawan-kawan semua..... Aku tengah pening nak letak lagu ape yang sesuai untuk rakaman video majlis aku..... Tolong bagi cadangan dekat komen entri ni ok tak?? Sebab lepas ni aku buat auto publish lagi selama 3 hari.... jangan marah aa......:D

4 comments:

Eiza GreenAppleKu said...

Haii..lama tak dtg terjah blog saya, letak lagu CINTA from Flop Poppy, letaklah lama tak dengar lagu tuh..hehe..

Eiza GreenAppleKu said...

Hek eleh..rupanya baru saya follow blog awak nih, follower no 1349. Salam perkenalan dari saya.

toyolkiut said...

wah..
mana tau madu ni tak de rasa aaaa..
mentang2 la baru kawin ye,,
pe kata klau kita tukarkn jd 'bulan gula' pulak..
hehee...

mcm ni lah said...

singgah2 le blog saye ade mcm2 informasi terkini,. blog wacanaku dah di link di blog saye