Friday, March 4, 2011

Bloglist sudah dimasukkan... Tolong Semak..

Aku sudah updatekan sesape yang sudi menjoinkan diri untuk menapak di bloglist aku... Yang baru adalah dalam kategori Santai Jejaka dan Santai Jelita.... Cube cek yer......

Kepada yang mahu ingin juger menapak di bloglist aku tu....aku mempersilakan dengan kedua-dua belah tangan... Boleh la aku selalu terjah blog korang... Yang mana selalu update la kan.... Mana tau dapat up traffic ker.... Walaupun aku ni tak la sehebat mana pun... baru je merangkak sejengkal.... Tapi aku cuba la kan nak berkawan dengan lebih ramai blogger...

Yang otai pun join la....sebab aku tak tahu sape otai sape tak ni.... Bagi aku sama jer... Takde la nak mengipas sangat.... Cuma kebiasaan yang otai ni dah berpengalaman.... depa tau apa depa buat... Jadi...kita yang baru kena la belajar kan...

Kepada yang ingin join jugak... dipersilakan la ke entri INI - JOIN BLOGLIST WACANAKU

3 comments:

Anim Azhari said...

yeehhaaa sudah tersenarai!! hehehe mekasih

BRO_MONDAY said...

bro wacana : cantek!!! tengkiu bro, ai dah ada di situ!!! ai laik dis...so mac...koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "WAJAR ATAU TIDAK ???"
2.New Entry "KENAPA DENGAN HARI INI???"

Hajar Hasan said...

gotchaa!! thank you~ ;)