Monday, March 7, 2011

Sehari Di Rawang... Sehari Di Kuala Lumpur..

Tepat pukul 11.00 malam..aku baru sampai ke rumah aku.... Penat giler badan aku nih... Dari semalam.... pergi ke Rawang untuk berkunjung ke rumah kakak wife aku hingga la hari ni...berkunjung ke rumah mak saudara aku di Taman Keramat... Dengan ditemani kekalahan Manchester United di tangan Liverpool 1-3, aku cukup gembira walaupun penat...ha ha ha ha


Banyak cerita aku nak kongsi dengan korang.....cerita aku di Rawang.... hingga lah cerita-cerita yang aku dapat idea semasa aku di sana.... Kat sane aku takde internet.... maka macam biase lah.. blog tetap hidup walaupun tuannya tak sempat nak bukak blog selama 2 hari.... Segala idea dicatat di dalam hanset dulu... Bila dah duduk depan pc....akan aku luahkan semuanya..hehehe

Malam ni baru aktif balik... tu pun tak sempat nak buat entri lagi.. Hanya entri sepantas kilat macam ni jer yang boleh menemani korang... Ok lah.... badan aku ni dah melekit melekut dah nih... nak pi mandi sat.. Pastu nak siapkan entri untuk esok dan lusa....acecece.....hahaha.

3 comments:

Luqman Zakaria said...

HUUU..arep pon penat nih!baru balik umaH!!


after a few days!
EDITING IS FUN!
LETS WATCHES IT! ( jangan gelak )

darkbatman said...

bro, jgn disebut sal man u.. tensen weh!kehkehkeh

SoLy SoLicious said...

smpai begitu skali..hahah.. ^^