Wednesday, March 9, 2011

Phase 3 - Episod 2 (Simbol Agama)

Sesudah besantai dengan entri-entri aku tu.....sekarang molek la kiranya untuk menyaksikan video dokumentari yang diterbitkan oleh konco-konco yang seangkatan dengan Maher Zain... Dulu pengarah video ni dan jugak Maher zain boleh dikatakan kawan seperjuangan..... Mereka juga bersama dalam menyebarkan keagungan islam di seluruh dunia... Cuma si Maher Zain secara nyanyian dan lagunya.... Tapi si pengarah ni berjuang dengan cara dokumentari dan jugak penyebaran secara terus....

video


Video ni secara ringkas nya nak bagitau kat korang yang kita ni sebenarnya kalau nak berada dalam kelompok selamat....iaitu kelompok yang tidak terpedaya dengan hasutan dan penipuan si Dajjal....kita kene guna mata hati....dengar dengan hati.... Maknanya kene ada iman la senang citer.... Tu jer.... Jangan terpedaya dengan kecantikan di mata anda....jangan terpedaya dengan kehebatan cerita-cerita yang sampai di telinga anda..... Harus lah seiring dengan pandangan hati korang... Tak faham jugak? Kene la banyak pegi kuliah agama....:)

2 comments:

AiDa AzRyN said...

suka lagu maher zain.. ;D

sumanje said...

salam kenal dari sumanje

Jemput singgah sini...

Thanks....
~~Sumanje

Ping your blog