Tuesday, March 1, 2011

Selamat Hari Jadi Pembawa Wacana..:)

Ni entri pantas setelah penat meronda Kuala Lumpur malam tadi... Dan diakhiri dengan makan malam di Look Out Point. ....

Thanx kepada wife aku yang telah mengejutkan aku untuk harijadi aku yang ker.......ker.........tah la..:D

Makanan memang marvellous......kek memang sedap..... dan view memang cantik.....

Aku tak sempat upload gambar lagi pada malam ni..... mata dah ngantuk tahap kronik monik dah ni..

Esok aku akan cuba uploadkan gambar tu..... Hehehe.

~PEACE~

15 comments:

nur aisya humaira said...

hepy befday Wacanaku..
semoga umur seiring dgn amal yg bakal dibawa kesane kelak..:)

!Oh! Azizah said...

Happy Birthday....

http://ohazizah.blogspot.com

Unknown said...

hepi besday ye~!

farasakura said...

happy birthday to PW !!!!
Wahhh sudah tua yer dia XD

Smoga trus sukses dlm dunia blogging nih :)

~farasakura~

Mak Jemah said...

Hepi besday to u..
Hepi besday to u..
Hepi besday to Wacana..
Hepi besday to u...

Semoga dipanjangkan umor, dimurahkan rezeki, diberkati & dirahmati selalu...
Amin...

Penjejak Mimpi said...

salam ziarah...

so hepi besday to 'besday boi'..
same bulan la kite cume tarikh dan tahun ajek yang berlainan..

pe pun, muge berbahagie selalu bersame family.. dan sentiase dalam rahmat Allah. Amin.. :)

Luqman Zakaria said...

selamat hari jadi wacana!semoga panjang umur dan murah rezeki!

I am number four
Join Bloglist Ujang9897
extremely VIP!

My Name is Mar said...

Happy Birthday!
Sebagai hadiah,saya tag Encik Wacana dalam Contest Gambar saya cantik:)

Shaza said...

hepi bufday wacana!!!
moga pnjg umur & murah rezeki..

LennMommaChubby said...

Happy Birthday, P_W....

Browacana said...

Tenkiu all.......mode terharu nih... :')

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

eppy bornday PW..
may bliss & bless b wif U & ur pham!
smga success slalu!
keep on blogging =)

Ujang9897 said...

hehe..kau dah tua..

hppy blated bezday bro

Lalinkfyza said...

Happy belated birthday bro :)
May Allah always bless u and ur family :))

Lalala said...

happy birthday.. moga Allah merahmati anda dan isteri.. sihat selalu dan berjaya dalam hidup..amin