Thursday, March 3, 2011

Mengimbau Masa Silam

Aku mulakan segmen baru dalam blog aku dengan sebuah lagu.... Lagu ini terkenal masa zaman aku di sekolah.... Budak-budak muda sekarang mana nak kenal lagu-lagu macam ni kan.... Jadi aku cuba mengajak korang sumer menghayati lagu yang menarik di zaman aku...Hehehe

Ayuh kawan-kawan.....kita mengimbau masa silam bersama.... Aku akan cuba berkongsi dengan korang sumer akan satu lagu.... semoga semua dapat mengenali diri masing-masing dengan lagu lama ni....:)  

Lagu ini adalah lagu Saya Anak Malaysia. Semoga jangan bergaduh lagi semua blogger yea..... Kita semua sama... di bawah bumbung yang sama iaitu bumbung dunia blogger.... Korang pijak dia.. Dia pijak balik korang.. tak ke mana la kan.... Apa kata kalau sama-sama mendukung dan menolong.... Ibarat pepatah lama... ringan sama dijinjing, berat sama dipikul.... sama-sama untung....sama-sama mengenal erti persahabatan... Barula menarik dunia blog ni.....:D

P/S: Bloglist masih dicari.. sesap yang nak join...KLIK SINI

5 comments:

BeaN MorENo said...

hm...kita hanya mampu menasihat tapi nak ikut ke tak itu hak individu sebab kadang-kadang nasihat tu akan dianggap seperti kita perli dia pulak..

WanFadhilah said...

wwaahhh.. selalu ddengar lagu ni time kecik2 dulu..

sya hassan said...

bangga owhh mse nyanyi lagu neh.. hehe

specky gurlz said...

suke gile lagu nih hik3

shah-kayrul said...

lagu paling pemes masa aku kecik2