Wednesday, March 23, 2011

Gambar Hot Yang Masih Panas....

Aku rasa macam hero hindustan dah time ni..ha ha ha

Duduk di tepi tali air...
Aku ingin berkongsi dengan korang sumer pasal gambar yang masih panas..... baru saje diambil masa hari Khamis yang lepas.... Tempat kejadian ialah.... di sawah padi di Kampung Wakaf Bunut......


Ni baru intro jer.... sekarang aku tengah tunggu gambar selebihnya dari fotografer... Walaupun dalam minggu yang dipenuhi hujan....tapi time majlis... hari tu panas dan cerah seperti takde hujan langsung.... syukur rahmat tuhan kerana terlah melancarkan perjalanan majlis pada hari tu.... Kalaula dibuat hujan macam hari-hari biase... memang tak wujud la gambar ini... :)

Bila dah ada gambar yang lain...akan aku upload untuk korang..... stay tune k!

1 comment:

... said...

as salam..

wah! cantiknya photoshoot!
2-2 gamabr pun cantik. tapi seni fotonya tak dapat menandingi kedua-dua objek yang diketengahkan.
hoho~

tu bergambar kat negeri mana?
huhu..dah teringat kat kampung dah ni. selalu lepak kat wakaf sambil memancing kat tali air sawah dari atasnya. hehe.
nasib tak baik, pacat datang. haha
hoho~ cuti2 kampung~

Ping your blog