Friday, March 4, 2011

Pasangan Paling Romantis

Nak tau pasangan paling romantis? Pastila nak kan.....sape tak nak mesti dah tak bukak pun entri ni.... he he he. Bagi aku.. pasangan itu adalah........

Siti dan Datuk K...........


Bukan...... Tak cukup romantis....

Mawi dan Ekin???


Waaaaaahhhh......sikit je lagi....tapi tak jugak....

Lagi global nih......

Justib Bieber dan Selena Gomez....


Pun tak cukup global....

Pasangannya ialah......

Ini haaaaa...... 


Tak dapat cam identiti asal....tapi ni la cinta samapi ke akhirat nih....:D

12 comments:

cik pulau said...

wahh...memang cukup romantis...
sampai hujung nyawa tu... ^^,

SoLy SoLicious said...

rangka 2 lag romantis kowt..hahaha

specky gurlz said...

perrrgghh mmg romantik..hingga hujung nyawa tuh hahaha

yut said...

pasangan sehidup semati gitu....

risa said...

uihhhh...ni mati tertimbus tengah wat dosa ke hape? hehehe ape2 pon kalau mereka tu islam..doakan akfatihah lah ye:)

mera zati M.z said...

hahahaha ! :D

LennMommaChubby said...

Ni mmang btul2 romantik!

Anonymous said...

bkn cinta sampai ke akhirat..cinta smp ke akhir hayat je..akhirat belom tentu incik~

Sunah Mohammad said...

err..menakutkan la ahse...

shah-kayrul said...

dah jadik tengkorak pun still loving2 lagi...hehhehe

Kembang Perawan 3288 said...

kepercayaan aku pasal dorg ni 70%.dorg muda lagi.x tentu smpi bila. bek bubuh muka nenek ngn atok kite. dorg lg lame mlayari alam rumah tgga.

skdar kongso.peace!!

Nurfarahana Abdul Aziz said...

nenek saya lagi romantis ngan atuk...dah 50 thun kawen..hihi..mama ayh lak dah 23 thun kawen...lagiiii romantis...

Ping your blog