Wednesday, March 16, 2011

Bergetah Lagi Bang!!

Aku jalan-jalan di Lorong Haji Taib.... Nak singgah di Plaza GM.... Tetiba....aku ditegur seseorang.... 

Aahhh...sudaaahhh.... siapa pulak yang tegur aku??

Aku ni jarang jumpa kawan kat sini... Suara dah la lain macam....

tak pandang lagi.... buat-buat tak tahu....

Dia panggil lagi!! Alamak!!!

Siap cakap, "Bergetah lagi bang"

Aku pun pusing ler....

"Bang, tengok nih... segar dari ladang lagi nih...buah manggis bermutu tinggi.... ada getah lagi nih.."

"Ya Allah...manggis rupenyer..... hingatkan ape dah.."


Maka aku makan la sebijik...he he. Tak beli...food testing jer..:D

12 comments:

Yaya^Pink said...

ahahaha...
demmm..ingat nyah yg panggil..ahahaha

Fakhrul1409 said...

dermmmm! hahahaa......ingtkn ape td..XD ingtkn nyah mana...

apezs shah said...

haha bergetah lagi bang.

hanim azhari said...

muahaha memang bergetah

Farhana Sahri said...

kompom bergetah...kompom gk xley ilang lau kena baju..hahha

farasakura said...

hahaha ingatkan ada gadis cunn nak ngorat PW td..XD

p/s: fuhh sedapnya manggisss

Hansyirah Takezur said...

conclusion: kena laa berfikiran baik sentiasa :D

miss husna said...

bersangka baik itu penting...

SoLy SoLicious said...

Manggis sedap !!!
terliur pulak..
lame dh xmakan~

naqiah said...

lama x makan manggis.. :(

Siti Fatimah Fuzz said...

1st time cik siti makan manggis masa umur 18 thn...haha...sebab masa kecik2 dulu, manggis ni nampak macam pelik...so, tak makan...sampai 1 hari kawan yang paksa makan...haha

Qaseh dalia adelia said...

haha ingat nyah mane lah td panggil