Wednesday, March 9, 2011

Selamat Tinggal Blog..

Aku dah penat.... Dah letih dah... Tak sanggup dah.... Tak sanggup dah nak bersengkang mata malam ni... Esok aku nak tinggalkan blog ni.....:(

Aku dah kemas-kemas barang..... tunggu masa esok jer... pastu aku takkan bukak blog lagi.... Selama 2 minggu...kerana aku balik kampung..:D He he he...

Start esok...segala entri aku adalah entri yang telah aku siapkan sebagai auto publish... Nak tau apa tu auto publish.... tunggu la entri aku yang dah di auto publish yer.....:)

Kepada rakan-rakan blog... aku mintak budi baik kawan-kawan semua... si Ujang, si Sunah, Si Bro Ben sendiri, si Bro HaW.... dan rakan-rakan lain [Maaf..takleh nak bagi semua... mata dah ngantuk tahap Ultraman lampu merah dah ni]... tolong jaga blog aku yer... Bukan jaga takut masuk pencurik! Tolong aku dari segi traffic... sesiapa yang tolong aku.. akan aku buat review khas untuk dia... Dan pastikan aku tau...he he.. Akan aku cuba sedaya upaya membalas jasa baik korang semua....

Entri auto publish aku sumenyer best-best... harap korang terhibur....mendapat ilmu... dan dapat menarik perhatian korang semua... Semoga berjumpa lagi dua minggu akan datang....:'(

I Love U All.......:)

2 comments:

Ujang9897 said...

pergi hilangkan teruna ek...,

eh silap...teruna dah lama hilang..hahahahah

Sunah Sakura said...

baiklah ahse~~~