Saturday, March 5, 2011

Dikir Kahwin

Selalu korang dengan lagu dikir dari barat kan? [Dikir Barat].. Hehehe.... Dikir timur pun dah ade.... [nyanyian Kumpulan Amuk....bes lirik dier] Ada jugak lagu Dikir Puteri dari Noraniza Idris..... Macam-macam lagu dikir nih... Ni lagu dikir pasal kahwin..ha ha ha Dapat dari hasil carian di youtube..... :D

Lagu ni agak bes.... tapi yang mana faham je la kan.... Tapi memang bes pun.... Layannnn~~~ Zassssss......

video
Sape-sape yang tak minat tu.... sila cadangkan lagu kahwin anda... aku tengah cari lagu kahwin lagi nih....:D

1 comment:

cik pulau said...

errr.. best2..
cik pulau paham.. bahasa ibunda cik pulau tu.. lalala~ ^^,

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785