Wednesday, March 2, 2011

Blogger Hot.....

Ramai blogger hot tengah hari tadi...[sebab panas] :D :D. Tapi aku seorang blogger yang cool~~ [sebab duk dalam ekon] :D

Entri ni takde kaitan dengan hot dan cool.... Cuma korang perasan tak kat sidebar aku sebelah kiri korang tu.... Ada iklan untuk disewa kan.... Buat masa sekarang.... aku bagi peluang kat korang....free of charge!! Sesape yang ada ade banner yang menarik....sila la letak di situ....takde cas pon... cuma backlink kan jer... kalau nak la... Tak nak pun takper....

So......ape tunggu lagi..... letak la di situ.... aku nak mencantikkan pemandangan blog aku nih dengan banner kawan-kawan....:D

7 comments:

Bro Framestone said...

wah... sudah maju di situ

bulan nie dah xde ramai orang book nk mengiklan kat blog bro T-T

bro pun tadi panas dalam sejuk gak

panas dalam meeting room tetapi sejuk berekon..

esok pagi sambung meeting balik... argghh ok nk balik dah

Browacana said...

@Bro Framestone: Aku baru nak menapak je ni bro.... Panas dalam meeting tu mesti panas telinga kan..he he

Ain Shdn said...

Nak2!! HAHA. :)

Ain Shdn said...

TIMESTAMP: 2011-03-02T09:36:27Z
CORRELATIONID: c6d1e2c6538b5
ACK: Failure
VERSION: 64.0
BUILD: 1741654
L_ERRORCODE0: 10401
L_SHORTMESSAGE0: Transaction refused because of an invalid argument. See additional error messages for details.
L_LONGMESSAGE0: Order total is invalid.
L_SEVERITYCODE0: Error

iNI YG GUE DAPAT t______________t

Browacana said...

Cik Bulat: Erk... macam tu ker.... nanti aku cek..

Anonymous said...

wah, haha, nak letak kat bloglist boleh?
banner takder.
kah3.

mas saari said...

letak banner contest boleh tak?? hehehehehe..