Sunday, March 6, 2011

Proton Inspira dan Perodua Bezza


Kereta tempatan dah makin maju.... dari hari ke hari..design nya semakin mengancam dan menawan... Cuma segi mutunya lagi masih kurang berbanding kereta luar.... tapi ok la kan...low cost punyer kereta walaupun agak mahal berbanding mutunya...


Proton Inspira dah keluar....kete ni same sebijik dengan Mitsubishi Lancer... Macam rebrand je la... tapi ok la...dapat merasa naik Lancer dengan harga yang lebih murah... kualiti tak payah banding la kan... rebrand mestila kurang sikit...

Aku tanya member-member aku, suma kate ok jer kete ni.. Cuma biase la...ada masalah sikit time mula-mula beli kalau tak cek elok-elok.... Sesape nak beli kete brand Malaysia....pastikan cek elok-elok... Kalau dah cek...puas hati la... kalau penggunaan cermat dan berhati-hati...tahan lama jugak kete tempatan pon.


Perodua Bezza aku tak pasti dah kuar ke belum... Tapi designnya jugak agak cantik dan menarik tertarik kau memang da bom! Lampunya ala-ala citer ironman lagi... Dan kete ni agak berlandaskan teknologi hijau.... Aku tak tau la macam mane...sebab aku try jugak tengok dekat tapi tak jumpa lagi....


Tapi design luarnya memang nampak elegan dan mewah..... pasal enjin je lagi tak tau sebab aku tak buat test drive lagi..... Nak komen lebih-lebih tak boleh sebab kita sendiri tak merasa... kan?? kan?? :D


Kalau nak tau pasal Perodua Bezza tu lebih lanjut..klik je SINI.

6 comments:

qhaizaa said...

cm keta konsep je perodua tu...:)nk jual ke nnt...??

EqhaZin said...

peh! gle kentg!

LAVENDERIES SHAYLEE said...

cun!

PYB said...

wah! hebat.. tak kiralah mcm mn canggih pun aku nak yg jimat minyak.. almaklum, minyak kan mahal skrg ni

Mohd Firdaus said...

x sabar aku nk tgk bezza ade atas jln...smart gile r..huhuu

Tutorial : Komen Sambil Letak Link Berkualiti

Unknown said...

luar dah smart giler dah