Monday, March 28, 2011

Best....Best..... Thumbs up untuk Pulau Pemanggil!!


Tepat jam pukul 1.00 pagi semalam..... aku sampai ke rumah aku balik..... Penat dan letih memang kompem....tapi hati yang bergumbira ni memang best giler....:) Selama 3 hari 2 malam aku di Pulau Pemanggil memang kenangan yang amat menarik...... Aku nak uploadkan gambar-gambar sepanjang berada di sana jap lagi... Tapi siyes la...memang menarik...

Banyak benda aku nak share dengan korang...... Sepanjang berada di pulau tu.... rasa macam aku duduk di dunia lain.. Sekarang ni pun...aku masih terasa macam duduk di dalam bot lagi..... terhuyung hayang walaupun tengah duduk di depan pc! Hahaha....

Aku bagi citer ringkas la sikit..... aku duduk di Pulau Pemanggil di rumah pant house.... paling atas... :D Kitorang bersnokeling...... pastu berlompat-lompat pulau (ireland hopping)... telan air laut....he he .... ber barbique..... macam-macam la.... Sesuai bagi sesape yang nak lepaskan tensen bekerja tu....

Aku nak bersarapan jap.... sambil nak hilangkan huyung-hayang aku ni... tiba-tiba dengar macam ada ombak la pulak....hahaha..(Tengah teringat masih berada di sana kot)

Aku akan cuba uploadkan secepat yang mungkin..... internet hari ni macam siput laut jer... Kalau dapat...aku buat entri khas aku sepanjang berada di sana... Tapi overall....Pulau Pemanggil memang best....:)

15 comments:

naqiah said...

pulau ni kat mane wacana..??

Unknown said...

haha... sampai ombak pon masih kedengaran lagi..

Browacana said...

naqiah: Pulau ni kat Johor...

saya YANA: Tu ler pasal.... hahaha

Ujang9897 said...

ktner wei

Browacana said...

Ujang: Kat Johor... bes dowh..

Myung Dae said...

HAHA. macam best je. Tapi aku tak pernah plak dengar name pulau tu. Adeiiii ..

Jom baca ( video amateur Tsunami )
http://myungdae92.blogspot.com/2011/03/hebat-kuasa-allah-terhadap-jepun.html

mariah_smile said...

xsabar nak taw full episode + gambar kt pulau pmanggil... cepat2 upload key.. t boleh brehat dgn aman hehe..

Anonymous said...

penthouse*

Browacana said...

anonymous: hahaha...tau ler...saje mentypo eror..hahaha

SoLy SoLicious said...

waahh..teringin la pegi.. kat johor,kat daerah mn 2 wacana?

Browacana said...

SolY: Naik dari jeti Mersing...

sarah mohamad said...

pulau pemanggil ni dekat mana?

sarah mohamad said...

pulau pemanggil ni dekat mana?

Dda Ly said...

pulau pemanggil itu kt mane ye?? nampak pon mcm best je nih..hihi

BRO_MONDAY said...

bro wacana : wao!!! kat johor ek??? nak gi lah nanti bercuti kat sana...cam best je...ramai dah yam kata camtu, tapi ai masih belom bekesempatan nak gi sana...

p/s : Sila lah BlogWalking ye...tengkiu...
1.New Entry ".:. Panas Sangat Berpeluh .:."