Wednesday, March 9, 2011

Kedai Makan Dalam Perjalanan...

Cuaca macam nak hujan... dan dengar citer kat Kelantan macam dah start balik musim hujan.... hadoi.... Memang slow la perjalanan aku hari ni....

Sempat lagi bagi entri dalam perjalanan pulang... aku ber online di Kedai makan nih... Taip pun slow-slow je nih... Maklum ler....gune hanset je nih.... Hanset untuk hantaran sanding..ha ha ha ha

Hanset Samsung Wave II... He he he.... Cikai je nih.. Ni la first time aku ada hanset yang canggih ni...selalunya hanset aku untuk calling-calling jer.... Takde function lain..... Ni pun tengah terkial-kial nak belajar guna.... Gambar dia cantik.... Amoled nie.....He he he..[Astaghfirullah.....riak la pulak..:D]

Ok lah..... dah lenguh dah nak taip nih.... Susah ler nak taip dekat touch screen nih.... kene taip slow-slow.... Sayang lagi....baru kan....Hahahaha... Chow dulu...... Nak sambung perjalanan...... Doakan keselamatan perjalanan aku ni yer.... :)

6 comments:

mrs kayrul said...

semoga selamat sampai...

BRO_MONDAY said...

bro wacana : sana hujan??? hati² drive ye...ai insyaAllah bertolak balik Kota Bharu ahad pagi nanti...('',)

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "TUTORIAL Part 1 : NEW ENTRY di comment box"
2.New Entry "~DULU & KINI~"

Tieah Madian said...

Wah2..
Kenapa tak beli ipad??????????
Ngee :)
Kan lagi senang..

Entry Terbaru : Rahsia Tentang Tidur Yang Perlu Anda Tahu

Lalinkfyza said...

semoga selamat sampai ke destinasi yang di tujui :)

p/s : BB saya tak leh nak update blog la :(

ardinihumaira said...

hehe sayang hp baru ye :D

Luqman Zakaria said...

wah! buat entry kat pohne!!huhu
arepnakbebel: LADY GAGA IN WONDERLAND!!