Wednesday, March 9, 2011

Jemputan Ke Majlis Perkahwinan Pembawa Wacana

Ini adalah entri terakhir sebelum aku pulang ke kampung halaman di Kelantan.... Aku akan balik ke kampung selama dua minggu untuk menghabiskan apa-apa yang masih belum siap di kampung... Aku dah siapkan segala kerja di sini......Dan dengan ini...aku ingin mengajak semua rakan-rakan blogger sekalian ke rumahku di Kg. Wakaf Bunut pada 17hb Mac 2011...:)

Ni je kad aku.... biaser jer....:)
Sebenarnya tu rumah isteri aku....rumah aku pada 19hb Mac... tapi yang tu kecil-kecilan jer... buat kesyukuran ajak orang kampung berdekatan jer..... Tapi kalau nak tengok pelamin..... ada DJ dari hitz.fm...[poyo jer..:D] Datang la ke rumah di Kampung Wakaf Bunut pada 17hb Mac yer.....:)

Selepas ini blog ni akan hidup secara auto publish jer.... Aku dah sediakan sedikit sebanyak untuk korang.... Maaf la sebelum ni aku tak sempat nak berbalas komen di blog ni...di facebook atau nak berblogwalking sebab aku agak sibuk lagi..... Insya Allah selepas setel semua pasal persandingan ni.... aku akan ada banyak kelapangan untuk meninjau korang semua....:)

Doakan dipermudahkan segala urusan yer..... Aku tengah weng lagi nih... Walaupun dah akad nikah...tapi persandingan ni pun dah cukup buat aku jadi weng kejap... ngahahha.... Cepat la setel..... He he he....

14 comments:

YAYA AZURA said...

waah..dah nak kawen..tahniah..tahniah..

mas.saari said...

oooo nak cuti kawen rupanya..
anyway...tahniah!

moga bahagia bersama isteri tercinta

Cikziee said...

Tahniah...selamat pengantin baru..

Moga berbhagia hingga akhir hayat..

cik pulau said...

waahh.. dah nak kawen..
selamat pengantin baru.. moga bahagia dunia akhirat..
kalau cik pulau balik kg.. boleh pergi.. tapi cik pulau takde cuti la pulak.. ^^,

♥♥ MoMmY MimiL ♥♥ said...

Congratulations...

"Slamat Pengantin Baru Smoga Kekal Bahgia Hingga Ke Akhir Hayat..."

** slamat menempuhi dunia baru...


^__^

BRO_MONDAY said...

bro wacana : KONGRETZ!!! ai minggu depan balik kota bharu...('',)

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "~DULU & KINI~"

shah-kayrul said...

tahniah..tahniah...tahniah

selamat pengantin baru & selamat berhoneymoon....

aDisH.sHidA said...

itu pelik tgok pic dah nikah..egtkan dah selesai semua nya...rupa2 nya walimatul urus blm lagi..apa pun tahniah semoga bahagia hingga akhr hayat ok

Sunah Mohammad said...

tahniah la ye~ moga dipermudahkan~

efa said...

waah2...dah nk kahwin tahniah erk moga berkekalan hingga akhir hayat insyaallah amin :)

toyolkiut said...

selamat berbahagia hingga akhir hayat..

||aLeaSaRa|| said...

wah jauh tu!tahniah ye...erm..fantasia bulan madu ler ni he3..sampaikan slm kami utk isteri tersayang ye!smga Allah kekalkan jodoh hingga akhir hayat amin!

iManAzRaf said...

hehe.. akhirnya.... dpt pun kad jmptn... tp saing my kezen ler... pe pun tahniah... semoga bahagia hngga syurga.. insyaAllah... =)

miryoNarsha said...

congrats mr. PW..mudahan brkekalan hngga ke pintu syurga..AMIN YRA..

Ping your blog