Tuesday, March 15, 2011

Blogger Otai Makan Tahi??

Apa sudah jadi dengan dunia ni.... banyak sangat berlaku mala petaka kan.... Tapi tu takde kaitan dengan tajuk ni...he he he. Ada blogger otai makan tahi!! Aku lihat dengan mata hati aku..... :D

aku tak berapa pasti blogger mane....tapi ada yang makan Tahi Itik!! Banyak-banyak makanan kat dunia ni...itu jugak yang dimakannya.. tapi memag betul pun...memang sedap!! Hahahaha.

Kuih Tahi Itik.....sape penah dengar angkat bahu! sape tak penah dengar...sila tengok gambar di bawah..


Kuih ni salah satu kuih yang bernama pelik di Kelantan... memang itu ler nama nyer.... tak tahu la nama dier tu berasal cam mane kan...tapi memang pelik la nama tu untuk satu kuih makanan yang sememangnya sedap dan lazat. Jangan ketinggalan untuk mencuba kuih itu kalau berkunjung ke Kelantan ek.....:)

9 comments:

apezs shah said...

salam

erk eleh ngat betol dah tadi.
perghh xpernah dgr la..

efa said...

haha igt betul la td erk npa nama cmtu sedap ka?first time taw ni huhu

miss husna said...

eh?ade gak nme kueh camtue eah..tingin lak nak rase..

aien said...

betul betul.. kiuh ni sedap sangat cuma nama dia je pelik sikit, yg ain tau kuih ni buat dari tlur itik tp tang taik itik tu tak tau mana datang... hehehe..

mr vampire said...

haha..gila advance je nama..haha..

Penjejak Mimpi said...

penah dgr name kuih ni cume lom penah jumpe jek.. :)

hanim azhari said...

eerkk kuih rupanya..igt tahi tol2 tadi hahaha

HAW said...

uit! habis laa ko.. ramai blogger2 otai sudah naik angin.. hehe!

Tok Esah said...

ahhaa, ganu ada gok kuih tahik itik ni.. tp dop pernah makan agy!! hehe

Ping your blog