Saturday, March 5, 2011

Buang Tebiat ke Ape Mamat Nih....

Aku nak kongsi dengan pembaca Wacanaku tentang satu gambar yang agak buang tebiat.... Tu bagi aku la.... tapi kalau korang tengok...apa yang korang fikir? He he he.

Gambar ni aku jumpa dalam facebook yang di sharekan kepada aku. Mengikut member aku yang tag tu.. gambar ni diambil masa exam kot... Aku dah tak hingat dah.... aku jadi silent reader je kat facebook tu.... Ramai yang komen...

Kebanyakan gelak-gelak jer... ada yang menggeleng-geleng kepala (Bajet nampak kan...komen facebook je pon..:D) Tapi bagi aku...ni memang kes luar dari lumrah alam....

Ce tengok.....ce tengok......

Nampak tak gelang kaki bersalut emas di kaki mamat nih.... yang aku buat anak panah merah tu.. Ini lelaki bai... :D

Ape komen anda??? (What do you think?)

5 comments:

Dakjaat said...

dia orang cina kan? :)

Hi! (^^,) Salam Blogwalking.
DAKJAAT YENN (http://dakjaat.com)
ADMIN BLOGGER'S MALAYSIA (FB)

miss husna said...

erk?no komen...haha ;D

cikmawar said...

cikmawar pun xde gelang kaki..
huhu

Mama Zharfan said...

dunia akhir zaman..


nak menang purse clarks ori? jom vote!

♕ Mr.IX ♂ said...

dia tak prasan ko.....

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785