Wednesday, March 30, 2011

Biodata Puteri Meng Li Hua - Hikayat Merong Mahawangsa

Siapa dah tengok citer ni? Aku tak tengok lagi nih.....hadoi.... Tengok trailer je... Harap sempat lagi nak tengok. Salah satu watak dalam citer ni adalah Puteri Meng Li Hua.... Pelakonnya ialah Jing Lusi. Sebelum ni aku pun tak kenal si Jing Lusi ni.....ni baru kenal.. he he he


Aku sediakan sedikit biodata dia.... Layannn~~ Zasss


Nama: Jing Lusi
Tempat Lahir: Shanghai
Tinggi: 160cm ( Tinggi aku lagi..he he)
Berat: 51 kg ( Pun berat aku lagi....lalala)

Filem: Carly, JACK FALLS, Press on Features, DIR. Alexander Williams and Paul Tanter
Le, THE MISSING DAY, 13th Hour Productions, DIR. Stuart Dunlop
Princess Meng Li Hua, THE MALAY CHRONICLES: BLOODLINES, KRU Studios Sdn Bhd, DIR. Yusry Abdul Halim
Miong, SOLITO, Holy Moshe& Pictures DIR. Amit Gicelter
Lauren, BREATHE*, Porcelain Film DIR. Nicholas Winter
Femme Fatale, PIECES OF A MAN**, Jewbei Films, DIR. Joe Lovelock

Modelling : Photographic campaigns for clients including: GETTY IMAGES, ERNST & YOUNG, PETER BAILEY COMPANY, IMAGE SOURCE LTD, and ODEON UCI CINEMA.

Idola: Pembawa Wacana

5 comments:

SoLy SoLicious said...

part atas dah ok..
bile tgk idola.. gurrlllpp..
die kenal sama PW ke??? aahhaakkss

Pembawa_Wacana said...

SolY: Hahaha.....saja jer tu... :)

mr_mrs mikko said...

aku dh tgk. dan mmg best bagi aku laaaa dr filem2 msia lain..
huhu..
sbb ada juga dialog2 da yg lucu ni.. :)

Ujang9897 said...

cun wo...

idola dia kau silap la

budak kampung said...

cunnnn woooo....aku plg suke part die tengah mandi...cunnn

kalau x malas,singgahla
penis terkuat di dunia
CEO japan airline naik bas pergi kerje
pelakon power rangers dulu dan sekarang
aku jadi malas blogwalking bila...

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785