Saturday, January 8, 2011

40 ribu??? 40000??? Apekah??? :D

Sape sangke tetibe jer....tetibe jer...cempedak dah jadi buah durian...ha ha ha... gini citernyer.... aku berjalan-jalan di dalam laman sesawang..kemudian aku terlekat di suatu daerah milik Cik (ke puan ek...tak tau nih..hehe) Masmurni . Dan secare tidak sengaje nyer...aku terlihat kat atas kanan....ade tulis 40000??? (printscreen)... aku tengok la angka bawah die...... 40000!!!!!! Whaaaaatttt!!!???? he he he.... rejeki dibawah tapak kaki ibu betul lah.. ha ha ha... Ni ler buktinyer...


Tak tahu la Masmurni nak bagi ape kan..... aku tunggu je la ni....dapat Vios sebijik ker....dapat iphone4 ker....he he he.... Wokeh....tu je la kot... tunggu feedback dari Masmurni nih.... =)

7 comments:

Syed Hilmi Syed Yahya said...

wahh....ramai betul yg dah singah eh...

Anisa Hang Tuah said...

wah,wah.wahhh
(@_@)

masmurni said...

ok da approved k ... email alamat ke masmurni76@gmail.com ...ada sesuatu nk bg ni..
tungguuuu... hahaha

Dunia Mayaku said...

wah...blink-blink mata nih...

Mr. Swift said...

Hyee! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! :)

Psst : Lelaki Bersuara Emas Jadi MrBean!

micky eyqa said...

waa.. ramai gle kn.. hehehe

neni izazi said...

wa...tahniah..tahniah....