Tuesday, January 18, 2011

Award untuk Follower ku yang ke-777!! :D


Oleh kerana aku memang menunggu nombor ni untuk dibuatkan satu entri.... akan aku bagi award ini kepada....................... ZAHRA' FAJAR!! :D :D

T
ahniah diucapkan.....saje je bagi award ni untuk follower aku yang ke-777. Sebab aku ade entri pasal nombor tujuh..:D :D. Dan aku ingin meminta si tuan rumah belog untuk menjawab beberapa soalan la ek.... Mudah jer....Ala...anggap la ucapan ringkas selepas dapat award..:D


1) Sedikit pasal biodata diri..

2) Tujuan kenape anda berblogging...

3) Apa pandangan anda tentang Pembawa Wacana

4) Tag kan kepada dua rakan anda yang ada blog jugak.:)

Tu jer...... Tahniah sekali lagi untuk Zahra' Fajar. Kengkawan sumer..... terjah la belog dier... Bagus belog dier tu... untuk dapatkan ilmu yang bermanfaat dan jugak pesanan yang berguna..:)

Ni la belog dier..:)

Sori la award ni agak buruk dan ringkas...aku tak sempat nak mengedit...tak sabar nak mengepost. Hehehe.

2 comments:

فراس الزهرأ said...

bismillah..

nk bagi ucapan ringkas lepas dpt award ni..

pertamanya, jazakallah pd PW ya.. moga Allah redha atas penghargaan ni!

biodata?
1) nama pena firas az-zahra'. tinggal di bumi ALLAH, penang tepatnya. dah mengecapi nikmat iman dan islam selama 19 tahun alhamdulillah..

2) ber blogging sbb nak ajak n bersama2 shbt blogger suma untuk menulis kerana nakkan redha ALLAH..jom!

3) my own view 4 PW.. 9/10 untuk layout.
7/10 untuk n3 bleh?
3 mark lg.. kna letakkan ruh islam 1st dlm pnulisn, spya ad manfaat smpy mati!

4)insyaALLAH sya tag ya..

okey.. tu dulu ya,
salam perkenalan kerana ALLAH..

bila kenal krn ALLAH, baru ada kemanisan iman,



قَالَ رَسُوْلُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: ثَلاَثٌ مَنْ كُنَّ فِيْهِ وَجَد حَلاَوَةَ اْلإِيْمَـانِ: أَنْ يَكُوْنَ اللهُ وَرَسُوْلُهُ أَحَبَّ إِلَيْهِ مِمَّا سِوَاهُمَا ، وَأَنْ يُحِبَّ الْمَرْءَ لاَ يُحِبُّهُ إِلاَّ لِلَّهِ ، وَأَنْ يَكْرَهَ أَنْ يَعُوْدَ فِى الْكُفْرِ كَمَا يَكْرَهُ أَنْ يَلْقَى فِى النَّـارِ.
(رَوَاهُ الْبُخَارِى وَمُسْلِمٌ وَغَيْرُهُمَا)


Sabda Rasulullah SAW.: "Tiga perkara yang barangsiapa terdapat (ketiga-tiga perkara itu) padanya nescaya dia memperolehi kemanisan iman (iaitu) Allah dan Rasul-Nya adalah lebih dia cintai daripada selainnya (Allah dan Rasul), dan dia mencintai seseorang semata-mata kerana Allah, dan dia benci untuk kembali kepada kekufuran (maksiat) sebagaimana dia benci dilemparkan ke dalam api".

Pembawa_Wacana said...

Terharu aku masih ade lagi orang macam hang di dunia ni.. semoga diberkati..:)