Monday, January 17, 2011

Vote Me Jika Mau Ada Contest..:D


Rakan-rakan ku sekelian.... ade seorang member aku nak sponsor hadiah jika aku terpilih untuk buat contest untuk dier... So...senang citer..... Sesape yang nak join contest yang aku cipta nanti.... VOTE di belog CIKJAN.

Nama aku Pembawa Wacana....he he he. Senang jer...klik jer di kotak vote yang disediakan di belog dier... Dah terjah ke belog dier tu..tinggal la jejak kan... dan senang-senang komen la sikit... kalau tak keberatan.....tinggalkan jejak anda sebagai follower dier terus...:D

Itu sahaja ucapan aku untuk mendapat undi korang..... Semoga kita dapat berjumpe lagi di entri yang lain sebagai peserta contest rekaan aku dan Cikjan..

Jika aku terpilih...akan aku laksanakan Kuiz Mesra Blogger Siri kedua dengan besertakan hadiah dari Cikjan dan kene folo aku dan Cikjan...:D Berminat....jika berminat....VOTE ME di belog dier...:D

PEACE from Pembawa Wacana..

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785