Monday, January 3, 2011

Aneh di Tahun Baru...1000 ekor mati??? Banjir Sehebat Zaman Nabi Nuh??? Apekah???

Aku baru je bace paper sebenarnyer...(jarang bace paper skang...) nak share la dengan blogger-blogger sumer pasal satu kejadian di awal tahun baru ni... rupe-rupenyer di tengah-tengah kite berdum dam dum dam dengan mercun tu.... ade jugak yang merana.... si burung terbang.. kesian.... aku tak tau la kenape kan.. tapi ni kejadian berlaku di Arkansas, Amerika Syarikat... Kalo korang nak tau...usha-usha la pete dunia tu kejap... aku pun tak tau bahagian mane..haha.


1000 ekor mati beb.... Bukan ekor je mati... burung-burung tu la yang mati.. Hadoi.. sape tak terkejut tetibe jatuh dari langit burung-burung yang sudah mati... kalo tak mati lagi..sempat jugak la nak tanye kenape dan bagaimane die mati kan... Kalau jatuh makanan ke...ape kae...ok la jugak...rejeki....hmmm.... dengar cite ade yang lekat kat atas pokok...ade yang jatuh atas kepale Pak Samad..( Blawok sikit..hihi) Tapi tu la kan... Misteri Tahun Baru nih.... Takkan kene bedil ngan bunge api tu kot... tak pun burung tu pening dengan asap-asap bunga api kan.. Tah ler... tapi ni la info nyer kalu nak tau lebih lanjut....Klik SINI..


Ni bukan banjir kat Kelantan...

Satu lagi pasal banjir di Austrattteetetetet...haish...susahnye nak sobut negare nih.... Australia... Haaaa..... Kalo ikutkan.. banjir ni di kire sangat teruk la....sampai daerah seluas negara Jerman atau seluas negare Perancis... Besar kan? Depa kate macam banjir sebesar zaman Nabi Nuh...(mane la diorang dapat tau nih...) Tapi kire tahun baru ni dah macam-macam berlaku bende tak elok....hadoi... nak tau lebih lanjut...Klik SINUN plak....


Pasal banjir Zaman Nabi Nuh tu... bagi aku besar lagi.... sangat besar... Sebab kalau ikut kajian sape tah..aku pun dah lupe... Pade zaman tu...berlaku peredaran kosmik yang berlaku hanya setiap puluhan ribu tahun sekali..(tak pasti berape puluh ribu tahun) yang menyebabkan paras air naik mendadak dan cuace bergolak... Itu sebab ade orang kate hujan sampai 40 hari 40 malam... Itu baru sikit intro tu...tapi kalau nak tau lebih lanjut.... korang cari lah...sini santai2 jer...hehe.

4 comments:

Anak Ulu Cheka said...

burung tu kena tembak di UFO kot...

+dieabella+ said...

ni mesti petanda xbaek nih...ALLAH yg maha mengetahui...

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

kalau dah hujan 40 hari 40 malam tu alamatnyer...dah nak kiamat sangat da tue...huhu...kejadian ni mungkin satu petanda utk. kita semua...

Nur Ardilla Najwa said...

hujan 40 hari 40 malam...wah... hujan kat perlis baru 4 hari 4 malam dah banjir sampai 3 hari 3 malam...huhuhu...

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785