Sunday, January 30, 2011

Aku, Melaka dan Irene Nadia Marcello


Aku dan isteri akan ke Melaka hari ni... Irene Nadia Marcello pun same.... sebenarnya kitorang dah janji nak jumpe sane.. Jumpe dekat Simpang Empat.... nak pegi kenduri samer-samer...hehehe.


Pergh.... siape yang percayer....memang tergolong dalam keluarga Tipah Tertipu....hehe. Aku dan si Irene memang akan berada di Melaka hari ni...tapi aku dan isteri ke kenduri kahwin...si Irene..tak tahu... shooting gambar kot...


Aku pun nak shooting gak....walaupun aku ni tak de la fotogenik sangat....tapi ok la kan... Janji hensem..:D :D Kepade rakan-rakan Sahabat Blogger aku.... maaf tak dapat datang. Kalau sape-sape yang bukak blog mase gathering tu....tolong bace pesanan aku ni kat sane ek....

"Air dicincang takkan putus, Sungai ditetak terpercik jua.... Salam Kenalan....salam ikhlas dari Pembawa Wacana... Semoga hubungan terjalin di dunia siber..berkekalan ke dunia realiti.."

Pantun diberi....
Epal dimakan semasa berjalan,
Membawa bekal berkelah di taman,

Keyboard ditekan berkenal gurauan,

Semoga kekal hingga berzaman,


Kirim salam kepada semua blogger yang hadir..=)

4 comments:

NadiRah said...

huhu..ingt balik saing ngan irine...hehehe

rieyana ynn said...

wah...best dpt mum kenduri...;d

s.y.a.r.q said...

comel sungguh si irene tu..//hati2 drive gi melaka :)

Siti Fatimah Fuzz said...

waahhh...pandai dia berpantun....bawa keta leklok tau...

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785