Tuesday, January 11, 2011

Senarai Blogger yang Disyaki......

Godek punyer godek.... aku terjumpe la satu list yang mengejutkan aku dan juga seantero dunia blogging..... List ni baru dikeluarkan oleh *tuuuuuuuutt* (name dirahsiakan untuk keselamatan awam). Mereka disyaki telah membuat sesuatu yang tak patut dibuat...(buat ape tak pasti la pulak..) dan telah di blacklist kan.....



Korang boleh melihat senarai tu di SINI


Selepas melihat list itu.....jika ade ape-ape pertanyaan...ataupun anda lah orangnya...boleh mengomen di sini.....Saya akan cube tolong...:)

5 comments:

Wan Fakhrul Rin said...

Allah.. ingatkan blacklist hape la td.. bikin suspen je.. hehe

Sunah Mohammad said...

haha~ memang membawa wacana enchek ben ni~ :p

apezs shah said...

naseb saya tidak disyaki..;)

Nadhirah-chan said...

ternyata bukan diriku . *cewahhh

saya_arief said...

bebas.
;D

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785