Saturday, January 15, 2011

Awie dan Aznil Masuk Kubor??



Korang terkejut?? Aku lagi la terkejut.... Awie?? Aznil?? Yess... Diorang masuk kubor... kubor mane?.....Haa.... itu yang aku nak bagitau....... Tapi bukan Awie penyanyi terkenal tu...dan bukan Aznil Hj. Nawawi yang aku maksudkan.... Ni Awie dan Aznil member aku dekat UPM..:D :D

ANDA terkena panggilan hangit!!! Hehehe..... Ok2....sori..sori... entri aku kali ni memang pasal kubor... sebab jap lagi aku kene memantau aktiviti pelajar yang diberi name "Jom Masuk Kubor".

Sekadar hiasan
Antara objektif program ialah nak bagi pendedahan kat pelajar-pelajar serta masyarakat setempat tentang asas pengurusan jenazah...mengeratkan silaturrahim dan jugak membina kekuatan ilmu agama... Haaa.... Bagus aktiviti...Dahsyat!!!! Dahsyat!!!! Hehehe...
Aku mule-mule tengok tajuk tu terkejut gak....Jom Masuk Kubor??? Nak masuk betul ke? Hahaha.... Aku terkejut bukan sebab ape...cuak beb! Nak masuk kubor orang ni.....

Tapi betul-betul masuk.......waktu petang nak maghrib...hehee.... takde lah... masuk waktu pukol 5...pegi cuci kubor...bukan gali kubor! Ok la.... Oleh kerana megi aku sudah kembang.... maka aku nak sarapan dulu....he he

10 comments:

sarah abadan said...

kite semua adalah calon penghuni kubor...kite tak mampu mengubahnya...kekeke~~~

yuyu aziz said...

takut bila mengingatkan alam kubur....

Pembawa_Wacana said...

@sarah abadan: Hahaha...betul tu...;)

Pembawa_Wacana said...

@yuyu aziz: takut untuk kebaikan di dunia tak pe..[dah ala-ala ustaz dah ni..:D ]

Ein Auzai'y said...

mmm..betul tue....kena belajar jugak....

Heidi Shafiq said...

sarapan megi? haha.. x sakit perut ke beb?

waalllaa! said...

saya tak pernah pergi kat kubur lat UPM tu even duk UPM..just lalu je...hehe

Pembawa_Wacana said...

@Ein Auzai'y: Jom...petang ni praktikal..:)

@Heidi Shafiq: A'ah....dengan air milo..:p

@waalllaa!: Jom pegi petang ni.... cuci kubor..:)

rayne rawt rawt said...

jom masuk kubor ramai2..hahaha

Pembawa_Wacana said...

@rayne rawt rawt: Jom2..:)

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785