Monday, February 7, 2011

Aku Mahu Pulang

Pagi ni...aku akan bergerak pulang ke Kelantan selama 5 hari kot....tak pasti...tapi aku akan berada di zon takde internet selama itu.... huuuu.... Maka akan bersawang kah blog ni?? Taaak....aku takkan benarkan blog aku ni bersawang walaupun seurat sawang..... lama sesawang [website] takpe...he he

Jangan risau....akan aku sediakan entri juger kat korang sumer.... semuanya akan aku auto publishkan... aku dah sediakan banyak entri untuk korang sumer... bace tau...entri yang aku tinggalkan untuk korang memang sumernyer menarik tertarik belaka. 

Kalau aku berkesempatan  untuk berada di zon wi-fi...akan aku update sikit-sikit untuk korang dan membalas komen jika ada.... aku akan tetap cube contact kalian.... :)

Walaupun aku tengah demam sekarang....tapi kene drive 8 jam nih....adehh~ Tapi takper... akan aku gagahi jua.. Ok guys...ladies... jumpe lagi 5 hari dari sekarang... Blog Wacanaku akan tetap menemani kalian... aku telah sediakan 9 entri khas untuk korang..hahaha. Bersemangatnya aku nak bagi kepuasan untuk korang..

Pasal giveaway... masih berjalan...sape yang masih tak join...join yer....:D Ok lah.... aku tinggalkan lirik lagu dari kumpulan Amuk untuk korang....selamat berjumpa lagi!..

Gelap malam, pasti terang
Sang mentari, pasti datang
Kesesatan, perjalanan
Rahmat tuhan, menentukan

Berikan ku masa, mencuci dosa
Aku kan pulang, menebus usia
Di musim berlalu, sepi memburu
Memaksa perindu, meruntuhkan nafsu

Dengan khayalan sebuah kehidupan
Jarum suntikan, menjadi pegangan
Menjadi buruan

Terimalah kembali, wajah ini
Jangan terus membenci, sampai mati
Sedang hari berganti, kau mengerti
Sedang masa berganda, kau merasa

Aku manusia, pelakon cerita
Di pementasan, alam ciptaannya
Bukan sengaja, melanggar arahan
Kadang terlupa, watak dan peranan
Aku manusia

Gelap malam.. Gelap malam
Pasti terang pasti terang
Sang mentari sang mentari
Pasti datang pasti datang
Kesesatan kesesatan
Perjalanan perjalanan
Rahmat tuhan rahmat Tuhan
Menentukan menentukan

1 comment:

Unknown said...

Suke lagu Amuk. Sambil baca sambil follow lirik best tu