Tuesday, February 1, 2011

Aku Dapat Reward RM511!!!


Tu la orang kate...rezeki ayam nampak di kaki.. rezeki blogger sape yang tau kan... aku mendapat satu lagi kenangan manis dalam dunia blog!!

Korang tau kan aku selama ni dapat BE dari Nuffnang... berita baiknya ialah..aku dapat BE lagi! Yeah!! Alhamdulillah...rezeki tuhan... Makin bersemangat aku nak berblog.. Terima kasih Nuffnang kerana bagi BE lagi...=D

Tapi Be yang aku dapat takde la sampai RM511..he he he. Yang tu reward lain... yang tu rezeki lain...yang ni rezeki lain... aku dapat reward dari Cik Blogger! Baikkan cik Blogger nih.... bagi aku reward... reward sebab aku ni penjejak blog die yang ke-511....:D :D.


Mane ade die nak bagi kat aku RM511...kalau dapat yang tu....kompem aku amik duit tu simpan dalam ASB... Pastu dapat bonus tahun depan...hehehe. Anyway.. thanx kepade Cik Blogger kerana bagi reward.. Sebagai balasan....aku buatkan entri ni khas untuk Cik Blogger..:)

So, kawan-kawan....terjah Cik Blogger....bukan terjah dier...terjah blog die daaa.....:D

7 comments:

neni izazi said...

alehhh...ingt betul2 dapat rm511 tadi...

Sunah Mohammad said...

memang la ahse ni...haha~ takpe2, saya pun penah wat gak tajuk yang macam ni~ :p

syafiqsulaiman said...

hahaha...
terperdaya jugak dgn tajuknya..
klo betol2 dapat..
perhh!! memang gile laa..

nama.aku.lynn said...

adoii,mati2 igt dpt btol.baru nak mintak kongsi..hahah!

cik blogger said...

salam..pembawa wacana..
hehe..sy rs kat cni ade misinterpret sikit..hehe
bukan 511, tp 5!!
1 yang awk nmpk tu, sbnrnya adalah tanda seru (!)
hehe..maaf yek awk...
tapi tq sgt,buat entri khas utk sy =)
secara xlangsung awk dh promote blog sy =D

Pembawa_Wacana said...

@cik blogger: erk....malunya gue...hahaha.

cik blogger said...

hehe..takpe..
lagipun, itu kan salah satu cara nak tarik pembaca utk baca entri..mst diorg excited! hehe..
nak tanye ni..cmne awk leh buat iklan churp2 tu, dan letak kat tepi blog ni? sy dh register.
tq~
reply kat shoutbox kite yek.. =)