Wednesday, February 2, 2011

Apa itu 1tube..


Aku masih lagi kepenatan selepas seharian pergi membeli dan membelah shopping mall dekat-dekat sini.....maklum la...tengah beli barang nak bersanding nih.. aku beli barang agak mahal la hari ni....terus kering poket aku....T_T. Nuffnang...tolong aku kasi duit sikit....:D

Entry ni khas aku nak buat untuk 1tube.my nih... Korang tau tak apa itu 1tube? Yang mane pegi gathering di Time Square tempoh hari mesti tau bende ni... aku tak pegi...huuu

1tube ni sebenarnya saluran video macam youtube. website ni diperkenalkan oleh rakyat negara kita dan telah beroperasi beberapa bulan lepas...[kot...tak pasti jugak..]

Yang istimewanya...1tube ni tiada had mase macam youtube.... So..korang boleh la upload video yang panjang-panjang kat sini.... komuniti dier pun dah agak ramai dah....dalam hampir 600 lebih kot... So..dah ade channel dari Malaysia....ape lagi...serbu la ke 1tube!


Krew-krew 1tube pun peramah-peramah semuanya... walaupun aku tak penah jumpe diorang..tapi aku tau dari sixth sense aku nih..hehehe. Kalau korang ada event paper macam futsal open yang grand macam kolej aku buat nanti...boleh la ajak 1tube nih...

Itu je la kot yang aku tau...nak tau lebih lanjut...klik la SINI.... atau SITU..atau SINUN...

No comments: