Wednesday, February 16, 2011

Fizo Omar dan Aku...

Percaya atau tak...aku jumpa Fizo omar....hahaha... Kalau aku ni pempuan...mesti dah lama beteriak suka bangat dapat jumpe kan... masalahnya...aku dulu selalu jumpa si Fizo ni...hahaha. Macam dah terbiasa sangat dah...hehe.

Aku nak jemput mamat ni untuk persandingan aku... gile kan nak ajak artis datang majlis persandingan.. tapi aku dah lama tak contact si Fizo nih... Sape tau macam mane nak contact si Fizo ek?

Aku dulu kawan sekolah dengan si Fizo...sape percaye..angkat kening! Hahaha.... tapi memang betul la....rakan sekolah a.k.a rakan sepermainan bolasepak dulu-dulu... Dulu si Fizo ni terer main bolasepak...dapat wakil Kelantan kategori bawah 15thn... Pastu dapat wakil Malaysia kot... Mati-mati aku ingat si Fizo ni dulu akan jadi macam Zaquan Adha atau Khairul Fahmy... tapi last-last jadi artis...hahaha



Takpe la Fizo....semoga ko berjaya seadanya... kalau hang bace entri ni...aku ajak engkau datang majlis sanding aku nanti... sape-sape tau nak contact si Fizo ni...tolong sampaikan ek... aku dah lost contact dengan si Fizo... nombor lama dia dah tak digunakan dah.. lupa nak ambik nombor masa pegi umah dia raya tahun lepas...huhuhu

Dan tahniah kepada Fizo Omar ni...kerana dah terkena Bang Bang Boom!!! Ala....rancangan kat tv3 tu... Hahahaha.... Ok la....Wish u all the best.....

5 comments:

CikAizA said...

dah nak kahwin ker??? semua kekal ke akhir hayat....

Qaseh Dalia said...

xminat fizo pun hik2

Browacana said...

@Aiza: Aminnn..:)

@Qaseh: Sadap u..he he

Luqman Zakaria said...

huhu..yeke!!

farhana sahri said...

waaa....bestnye....hehehe