Friday, February 18, 2011

JOM SERTAI BLOGLIST IR @ BLOG LEBAH

Nak masuk bloglist si Izamir ni...kene review blog dier.... huhu. Aku dulurajin jugak review blog dier nih... sebelum aku balik Kelantan aritu... lepas tu aku dah lupa blog yang aku selalu review! hahaha... Dua tiga hari ni baru ushar-ushar balik....

Blog Izamir ni menarik....menarik macam lebah tu... cantik dipandang...sakit bila disengat...hahaha. Dapat tak idea tu?? Ko bukak je blog dier...mesti etrtarik dengan lebah tu......bila baca entri.....pergh!!! Pergh!!!!!!!!!! PWERGH!!!!!!!!!!!!!!!! Boleh tahan la...hahahaha. Tak..tak....menarik..... ada yang memberi nasihat..ada sekadar hiburan...macam-macam la... Aku suka baca...tapi jarang komen... maner-maner blog yang aku baca pun memang gitu... jarang aku komen... tapi sekarang aku cuba mengomen semua blog yang aku baca... mungkin ramai yang tak tahu yang aku selalu singgah blog depa...mungkin Izamir pun sama..huhu.

Okeh...tak lebih seratus kot....komen pendek jer...ulasan je panjang..hahaha. Sapa-sapa nk join...klik SINI.

3 comments:

Izamir Ridzwan said...

silent reader yer kamu.. thanks join

.:|kamaryeah|:. said...

kunjungan dr bloglist IR~

salam perkenalan~

apislerr said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen blog IR;)

blog apisv2